לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עוד בלוג עיצובים בישרא? נחיה ונראה.

Avatarכינוי:  נסיכה.™

בת: 17

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ה מ ו ן כפתורים + טקסטורות + 3 הזמנות .. לא תבואו ? [:


היי אנשים.

מצטערת על העיכוב עם ההזמנות (אם יומיים נחשב לעיכוב).

הן מוכנות ומושקעות, אשמח לתגובות.

 

ההזמנה הראשונה שהכנתי היא של עיר וירטואלית ג'וקר.

החלטתי ללכת רחוק, ועשיתי קולאז', ואני מ א ו ה ב ת בתוצאה.

מקווה שגם את תאהבי. השקעתי רק בכותרת שעתיים!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בנוגע לרשימת הXטרה, גיליתי שטעיתי באות כשהעלתי אותה, ואחרי זה גיליתי שלא שמרתי PSD של הרשימות |:

ככה שאני מאוד מצטערת, מקווה שזה לא משמעותי מדי. ניסיתי.

 

 

  

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

העיצוב הבא הולך לסינדרלה.

מקווה שתאהבי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

עיצוב אחרון חביב ופשוט כמו שלפי דעתי הוא צריך להיות, למספרת.

 

 

 

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

אוקיי אז אם סיימנו עם העיצובים (ברוך שפטרנו. חח) נעבור לחלק המעניין.

כפתורים מדהימים ביופיים, באמת. ויש המון.

 

לא לשכוח קרדיט בבקשה3>

 

ורוניקה מארס.

 

 

 

 

האנטומיה של גריי.

 

 

קיירה נטלי.

 

 

 

 

 

 

 

סקרלט ג'והנסון המדהימה.

 

LJ-ScarlettSkies_010.jpg LJ-_witchygirl_001.jpg LJ-_witchygirl_002.jpg LJ-_witchygirl_003.jpg

LJ-_witchygirl_004.jpg LJ-_witchygirl_005.jpg LJ-_witchygirl_007.jpgLJ-_witchygirl_006.jpg

   

  LJ-ate-a-bug_008.jpg LJ-ate-a-bug_012.jpg

004.png 013.png 012.png 014.png

016.png LJ-lostdreamer56_001.gif LJ-lostdreamer56_007.gif Maria-LJ_015.jpg

Maria-LJ_014.jpg Maria-LJ_013.jpg Maria-LJ_012.jpg Maria-LJ_011.jpg

Maria-LJ_021.jpg Maria-LJ_035.jpg Maria-LJ_045.jpg Maria-LJ_029.jpg

http://www.scarlett-fan.com/fanarchive/index.php

 

אני שוב מזכירה, קרדיט קרדיט קרדיט.

אנשים יכולים להעיד שישבתי יומיים על חיפוש הכפתורים האלו!

הם אסופים מהרבה מקומות ומקובצים כאן, זה המון עבודה.

 


 

מבחר באמת מרהיב ושימושי של טקסטורות.

 

 

 

שימוש אישי בלבד, עם קרדיט.

 


 

בקרוב תמונות מדהימות לעיצובים, אני בתהליך של לאסוף אותן.

בנתיים, תמשיכו להזמין ולהגיד לי דברים שאתם רוצים שאני אביא לבלוג!

 

בקשות שלכם:

כפתורים של ביל קאוליץ.

כפתורים, תמונות של אמיל הירש.

ספיישל לבבות.

באמת חשוב לי שתבקשו כי אני לא יודעת מה להביא לכם יותר.

תעזרו לי :)

 

השקעתי המון זמן ועבודה בפוסט הזה.

מקווה שתגיבו.

נכתב על ידי נסיכה.™ , 19/10/2007 23:48  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כפתורי ביל קאוליץ & אמיל הירש + מפעל ההזמנות נפתח ! 3>


הפוסט היום יהיה קצרצר ולעניין.

מישהי ביקשה כפתורי אמיל הירש, אז מצאתי כמה [ודגש על הכמה] תמונות יפות והכנתי מהם כפתורים.

יהיו כאן גם כפתורים של ביל קאוליץ לפי בקשה שלכם, תהנו [:

 

אמיל הירש.

אני הכנתי אותם והם ייחודיים לבלוג,

אין לקחת לבלוגי עיצובים בתור הורדה, ובבלוגים אישיים נא לשים קרדיט.

 

   

   

   

 

(מצטערת שיש כ"כ מעט, אבל אין הרבה תמונות שלו. הרוב אותו הדבר)

 

ביל קאוליץ.

 

avatar_tom42.png avatar_bill222.png avatar_bill224.png avatar_bill227.png

avatar_bill210.png avatar_bill225.png avatar_bill212.png avatar_bill213.png
avatar_bill214.png avatar_bill215.png avatar_bill216.png avatar_bill217.png
avatar_bill218.png avatar_bill226.png avatar_tom43.png avatar_bill228.png
avatar_bill219.png avatar_bill220.png avatar_bill221.png avatar_bill223.png

   

   
   
   
    

    

 

(קרדיט לרובם)

 


 

אז אנשים, המפעל נפתח.

יש לי חשק לא כ"כ מובן לעצב אז גם אם אין לי זמן, עכשיו בשביתה אני אתן את הכל.

תזמינו לפי החוקים, תביאו תמונות גדולות וברורות, שמתאימות לעיצוב!

 

זה הכל להיום.

אל תשכחו להמשיך לבקש.

 

בקשות שלכם:

כפתורים של ביל קאוליץ.

כפתורים, תמונות של אמיל הירש.

ספיישל לבבות.

באמת חשוב לי שתבקשו כי אני לא יודעת מה להביא לכם יותר.

תעזרו לי :)

נכתב על ידי נסיכה.™ , 17/10/2007 17:14  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיקס כפתורים + כתובות * + טקסטורות ו2 הזמנות .


Hello My People.

מה שלומכם?

אז אתמול ישבתי על העיצובים וסיימתי אותם,

אבל לא התחשק לי להעלות פוסט אז דחיתי את זה קצת. מצטערת. D:

 

בקשות שלכם:

כפתורים של ביל קאוליץ.

כפתורים, תמונות של אמיל הירש.

ספיישל לבבות.

באמת חשוב לי שתבקשו כי אני לא יודעת מה להביא לכם יותר.

תעזרו לי :)

 

בלי הרבה דיבורים, הינה ההזמנה הראשונה של בלוג העזרה.

-> השקעתי בה שעתיים + מהחיים שלי! חח <-

 

כותרת.

 

 

(http://img90.imageshack.us/img90/9089/22484862rx6.jpg)

 

רשימות.

 

 

 

 

 

 

כפתור לינקוק.

 

 

מפרידים.

 

 

חתימה ואייקון.

 

אייקון:

 

אתן מתבקשות ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

מקווה שאהבתן, השקעתי המון ^^

 


 

ההזמנה הבאה היא בעצם חתימה, שביקשה: IRIS.

 

 

כתב פלסטיק כמו שביקשת, בצבע הפוסט.

3>

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

 


 

השלישית שהזמינה עיצוב, ביקשתי להחליף תמונה ולא התייחסת.

תעדכני אותי מה קורה עם ההזמנה שלך.

 


 

מיקס כפתורי מפורסמים.

 

 

יש כאן גם כמה דוגמניות אנונימיות.

מה שכן, כל הכפתורים באמת יפים לדעתי.

 


 

כתובות מצוטטות, לאור הביקוש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא הרבה. ממ.. רוצים עוד?

 


 

כמה טקסטורות.

 

 

שימושיות ביותר.

 


 

כאן סיימתי להיום, מקווה שיצאתם מרוצים.

אם יש עוד דברים שאתם רוצים רק תגידו ו.. עכשיו הזמן לתגובות שלכם3>

נכתב על ידי נסיכה.™ , 15/10/2007 18:09  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

10,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסיכה.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסיכה.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)