לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life (:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

עידככככככון.


 

 

 

 

 

כן כן .

הגיעה הרגע הזה של העידכון הפעם בחודשיים D =

כאן ליליצצצצצצצצצצ'קה ,

באתי לפרצוץ ללנקה . . . כדי לומר שאני מאוד מאוד אוהבת אותך.

אז ילדה יפה ומדהימה שלי ?

דרך אגב ^^ רק ש = ל = י .

( ; אני חולה לך על התחת הבלונדיני והשעיייייייייר שלך !!1

ראסמי ? אני חולה גם על הצד הקדמי.

בכל מקרה ,

היום יום אהבה !

ואני מאחלת לך רק את הכי טוב שבעולם.

כי אני מכירה אותך כבר כמעט 6 שנים , והכל רק לטובה [:

אז דעי לך , מאחורי כל המעשה שלך . . . ,

אני תמיד אעמוד. ותמיד אקבל אותך איך שאת D :

נמנמ ( רמזים קטנים להנאה שאני מקבלת ממך במיטה פעמיים בשבוע !!11 )

הקיצר ?

תהיני ככל שיש זמן.

I LOVE YOU

יום אהבה שמח שיהיה לך [:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=363982

הבלוג סגור זמנית.

= עקב הבעיות בבית =

                                                                                           

 

                                                                                                                                                                                             

נכתב על ידי - לנצ'יייק - , 14/2/2008 15:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  - לנצ'יייק -

בת: 30

ICQ: 421721521 






1,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- לנצ'יייק - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - לנצ'יייק - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)