לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור סינדרלה.


You're way too beautiful girl" .."That's why it'll never work

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

קצת שינויים, פה ושם.


שיניתי קצת את הבלוג. רואים? השקעתי זמן. שיניתי עיצוב, את הרשימות הצבעים.

אני מרוצה מהתוצאה. סוף סוף משהו שלי לבד. בלי עזרה. הייתי צריכה את זה.

נוי? אהבתי מאוד את העיצוב, אני פשוט רציתי קצת שינויים. אוהבת אותך ^_______^

עבדתי על זה הרבה זמן, היה לי ממש מצב רוח. בחרתי מיטה סוף-סוף.

חשמלית, נוחה, כחולה. כמו שאני אוהבת! בחודש הקרוב יצבעו לי את החדר, ואני אעשה שיפוצים קצת.

השבוע אני חוגגת 12 וחצי. חוגגת, אפשר לחשוב. רציתי לעשות מסיבת גלידה, נראה כבר..

אני מרוצה שלנוי ואור יש בת מצווה החודש, מחכה לזה כבר..:)

 

אהבתם את העיצוב? לא לשקר!

  

תמר.

קרדיט חדש, מעבדת הכפתורים. שווה הצצה. מה אכפת לכם?

חזר לי המצב רוח לגמרי, גם סידרתי את החדר, ואת הארון. גיליתי שאין לי מכנסיים לחורף. אמא שלי הבטיחה לי שופינג רציני:)

 

 

נכתב על ידי , 4/11/2007 21:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורר :] ב-6/11/2007 20:33
 



חיוך של מיליון דולר.


הבטחתי לעצמי משהו. כמובן שלא בטוח אני אקיים אותו. התחיל היום חודש חדש, זאת הזדמנות בשבילי להתחיל המון דברים חדשים. אני צריכה לחייך המון, ולצחוק ולהפסיק לחשוב מה יקרה אם ואם.

הלכתי לישון מוקדם אתמול, ישנתי טוב. עם הרבה חלומות טובים. לבשתי עגילים ושרשרת יפים, ובאתי עם מצב רוח טוב. פגשתי את מעיין ונסענו ביחד לבית ספר, זה שימח אותי, כי אני לא אוהבת להיכנס לבית ספר לבד, עם כל הגדולים.

היה כיף היום בבית ספר, למרות שהיה יום ארוך ומייגע. כמעט נרדמתי בשיעור מדעים.. החזקתי את עצמי:)

אכלתי ארטיק, ושהגעתי הביתה חיכתה לי ארוחה מזה טעימה! במיוחד בשבילי.. וכל שאר האנשים בבית!

יש היום טניס, יש לי מחבט נקווה שהוא בסדר. אני חייבת להיות טובה היום, להראות לכולם שאני טובה. קודם כל לעצמי.

אני אולי לא טובה בשום דבר שקושר לספורט ולכדור, אבל אני מתאמצת, ואני יכולה להשיג מה שאני רוצה.

כן, אני יכולה להשיג כל מה שאני רוצה. אני אחזור על זה שוב ושוב, עד שאני באמת אאמין בזה. אני ממש כל יכול!

אממ.. זהו. מזמן לא כתבתי פוסט יום אחרי יום. ככה שאין לי מה לספר.



*לצאת עם מוקה.

*לסדר את החדר.

*להיפגש עם לורה, ולהוריד פוטושופ.

*לסדר את הארון עד יום שבת.

*להתכונן למבחן באנגלית עם מעיין.( הפעם אני לא אקבל הערות)

*עבודה בתנ"ך.

*שיעורי בית.

*לראות היום האי!

*להצליח בשיעור טניס:)

אין מה לעשות. זה לא יתבצע מעצמו..

 

תמר.

    

Stuff For U

 

נכתב על ידי , 1/11/2007 14:13  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סינדרלה:) ב-4/11/2007 21:18
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,000

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסינדרלה:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סינדרלה:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)