לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הגעתם לבלוג המייעץ שנפתח היום 29.7 בו אני מקווה לעזור לכם אז אם יש לכם איזושהיא התלבטות אתם מוזמנים לשפוך;) [email protected]

כינוי:  kitty!#@

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יו יו יו ואטס אפ?!


 קיץ נעים לכולם! אני חזרתיי (האמת שתמיד הייתי פה פשוט לא הייתם צריכים עצות :(  ) ובגלל שהתגעגעתי ובקשתם אז חזרתי האיימיל נפתח שוב ואתם מוזמנים לשלוח לי למייל התייעציות שונות...

מפשילה שרוולים ומחכה לכם ...

דרך אגב הגעתיי ל1000 יוהווו חהחה!

מממ אני צריכה לעדכן פה פרטים אישיים אז בוא נקבע נושא להתיעצויות?! או שאתם זורמים עם נושאים משלכם? יאאלה תעלו לפה ואני יתן עצות ואתם יכולים להגיב גם כמו פורום כזה אם אתם רוצים... ואני יעלה את התשובות שלי כמו תמיד מי שלא מכיר עוד יכול להיכנס לקישורים שיש פה בצד שמאל עם כל הטורי ייעוץ שהיה עד כה.

יאאלה שיהיה לגם אחלה סופ"ש אני מחכה לכם....

המייל פתוח ואתם יכולים כמו תמיד לשלוח שאלות גם דרך התגובות

[email protected]

נכתב על ידי kitty!#@ , 23/7/2008 18:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkitty!#@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kitty!#@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)