לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי אהבה בהמשכים



Avatarכינוי:  ספושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

ספויילרים לסיפור החדש.


" אוף אני באמת לא יודעת מה לעשות כבר. זה מתחיל לשגע אותי כל הסיפור הזה בניהם..!!" הנה שוב התחילו הבעיות.. טוב אז אלו היו הצווחות של החברה הכי טובה שלי שירה. אני כבר התרגלתי.

 

ראיתי את המבטים של כל הבנות על איתי. אני החלפתי כמה מבטים עם שירה וחן לברר מי הבחור החתיך הזה  ומאיפה הוא הגיע אלינו.

שתיהן סימנו לי כמובן שהן לא יודעות.

 

" היי .. מה נשמע מאמי ? "

:" בסדר.. מה ככה כבר לא אומרים שלום יותר.?"

:" חס וחסה לא ראיתי אותך.. " שיקרתי כמו תמיד.

 

:" בואנה הכונפה הזאת מדברת יותר מדי עם איתי.. לא מתאים לי "

" אויש נעמה מה את שמה עליה .. היא עדין רוצה את עידו .. "

 

 

 

והוא שם את ידו על פניי. העפתי לו את היד והוא התקרב שוב.

" נו חאלס להיות ילדה קטנה .. " והוא התקרב שוב.

 

 

" אז מה איתנו?"

" מה איתנו?" מיד הוא שינה למצב ישיבה והיא יחד איתו .

" עכשיו שאין את הדס מה מונע מאיתנו להיות ביחד? זה תמיד מה שאמרת.."

 

 

 

" אני חושב שאתה צריך לדבר איתה אחי, חאלס עם האגו"

יניב ועידו דיברו באייסיקיו.

:" כן אבל מזה ייתן לי.. אני יודע שהיא לא בעניין, לגמרי לא בעניין.."

:" איך אתה כל כך בטוח אתה הורג אותי.. אתה לא יודע שום דבר עד שלא תדבר איתה."

 

היא הביטה בפנים המדהימות שלו.. בשפתיים שלו וידעה מה צריך לעשות

 

" זו הייתה טעות.. כל זה, פשוט טעות"

ועוד לפני שנתתי לו להגיב יצאתי מהחדר במהירות למטה

 

לאחר כמה דקות נשמעה דפיקה על הדלת, התרגשתי מעט ירדתי למיטה לפתוח את הדלת והוא נעמד שם, כל כך יפה, עשה לי זכרונות מהתקופה ( תקופה? יותר נכון שבוע שבועיים ) שהיינו ביחד

נכתב על ידי ספושית , 2/2/2009 13:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/8/2011 15:25



60,853
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)