לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג שווה=] כניסה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סתאם עוד חפירהההה:)



סורי שלא עידכנתי הרבה זמן..

אז עכשיו אני יעדכן=]


קיצר..

בחופש..  קניתי משקפיים מהממות=]

וגם.. אח שלי הביא לי מחו"ל תיק של נייק וורוד .. מושלם כזה=]

וההורים שלי חזרו מחו"ל וקנו לי נעליים של נייק ונעליים של פומה=]

קיצר..  שווה=]


אכשיו דש"ים:)

 

לנוש> חולה עליך יפה שלי=]

רונוש-> מה אני בילדעדייך?!-> אני כלום!!

קארינוש> את מלאך-(מלאכים מושלמים)

קרוש> ינסיכתי אני אוהבת אותך=]

יובלוש-> מהממת שלי=]  דבריתי=]

אופירוש(כפררסבא)-> דבריתי מושלמת שכמוך=]

עמיתוש> אוהבת אותך יפשלי=]

אלכסה> מתה כבר לראות אותך..=] שמחה שהכרתי אותך=]]]]]  י'כוסיתתת=]

טלוש-> דברי איתי י'אנורקסית=]

מאיוש(אלפי,צופים)-> כוסית שלי מת הכבר לראות אותך AGINE (אם ככה כותבים)

גינותים-> חולה אלייכם=]  דברו איתי י'מכוערים..

סתם כולכם מהממים=]

זהואאא....=]

מי שלא רשמתי ד"ש ענק לו ושידע שאני אוהפת אותו הכי בעולמיק[=]

יאללה גיבו=]

 

 

נכתב על ידי , 1/8/2007 09:45  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עצור בשטח> דידית במתח! ב-31/8/2007 22:44



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 456961675 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגינתוש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גינתוש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)