לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^^


i wish thet i can see you again i know thet i can't .

כינוי:  Alex -_-

בת: 31

MSN:  sap_ir0hotmail.com





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

תני לי יד תני לי מקום אצלך בעולם ...


וזה עוד כמה ימים שנראים ככה ,

שכמה מהשירים של אביתר בנאי מתנגנים לי במחשב

והשירים האלה שגורמים לי לחשוב כל כך הרבה פעמיים על מה שהיה ..

וכל התמונות שלנו  שהיו כל כך חשובות בעייני פעם

כל המכתבים שאי פעם כתבתי לך

וקשה לי לקבל את זה .

כל כך קשה לי לדעת שזהו אין יותר את הנסיעות האלה אלייך

את הרייח של הדשא של החצר שלך .  שאין את הצחוקים מסביב לשולחן מהזכוכית והמיטות שיש בחצר .

וזהו החלטתי שאני רוצה לחיות בידיוק כמוך ככה .

כל כך אהבתי אותך , כי אתה אתה .

אתה כלכך חופשי לא אכפת לך לאבד כי את שלך יש לך כבר .

הלוואי שיכולתי לתפוס עוד חלק קטן ממה שתפסתי אצלך בעולם ...

שהייתי רצה אלייך בכל פעם שהיית נשבר כמו שאתה היית שם בשבילי .

וזאת כבר לא אהבה . כי אהבה חדשה מצאתי ...

זה רק הגעגועים וכמה שירים שגורמים לי לשבת ולחשוב על איך היינו .

 

" תני לי יד תני לי מקום אצלך בעולם .....  "

 

 

 

נכתב על ידי Alex -_- , 1/8/2009 19:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



885
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlex -_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alex -_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)