לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^^


i wish thet i can see you again i know thet i can't .

כינוי:  Alex -_-

בת: 31

MSN:  sap_ir0hotmail.com





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

שלום חבר ..


רבין . 

האיש היחידי שבאמת רצה שלום וגרם לזה שאולי באמת יהיה שלום .

זה כל כך הזוי שאדם נרצח בגלל דעות פוליטיות -

ועזבו הכל עוד לקרוא לו נאצי ולצעוק לו שמאלני וגרמני ועוכר ישראל .

אני מאמינה בשמאל ואני גאה בזה שאני שמאלנית .. ולמי שיש בעיות עם זה יכול לצאת מפה ולא להמשיך לקרוא . 

אני תלמידת תיכון רגילה בידיוק כמו כל אחד ואחד פה ונמאס לי כבר לשמוע את הממשלה שלנו 

מתווכחת ומנסה להגיע להסדרים ולפשרות ומנסה עלק להגיע לאיזשהו הסכם ורק מלחמות יוצא לנו מזה 

אבל הבעיה העיקרית של הממשלה שלנו ועזבו ממשלה של החברה שלנו בארץ 

זה שאנחנו לא מסתדרים אחד השני פה בארץ שלנו , כל שני וחמישי יש פה רצח ויש פה דקירות ואונס 

ותאונות ולא יודעת מה ... המורה שלי תלתה אתמול שלט בכיתה שלנו " חברה עוכרת תושביה " .

ומי שכתבה את הכרזה הזאת צודקת במיליון אחוז . כי אנחנו לא נותנים כבוד מינימלי אחד לשני אנחנו רוצחים סתם 

יש פה שנאת אחים , ואפחד לא באמת מתעניין בזה ואומר כוסעמק זה עניין של הממשלה הם יפתרו את זה זאת בעיה שלהם 

כל אחד נותן פה סטיגמות שכל הערבים רוצים להרוס את המדינה שלנו ורוצים להעיף אותנו מפה וכולם מתעסקים רק בשנאה אליהם

שבנתיים כל הארץ שלנו מלאה בשנאה אחד לשני יהודי ליהודי ...

למה שערבי רוצח יהודי זה בסדר והוא רוצח והוא זבל של בנאדם אם בכלל אפשר לקרוא לו בנאדם ומדבקים עליו סטיגמות מפה עד הודעה חדשה

וכל הימנים העלק קיציונים קוראים להשמיד אותם . ושצריך לשרוף אותם חיים . איך יהודי ימיני יכול בכלל להגיד דברים כאלה 

אחרי שעל העם שלנו עברה שואה כלכך קשה ? אחרי שהיטלר רצה להשמיד את כולנו רק בגלל הדעה שלו רק בגלל שהוא חשב שאנחנו גזע נחות . 

אבל יהודי רוצח יהודי בגלל שהוא רצה שלום או בגלל כל מיני סיבות אחרות הוא במצב נפשי קשה או שזה פשוט ב ס ד  ר .....

זה ממש בולשיט .

נמאס לי לשמוע את החרטות שילדים אומרים מוות לשמאלנים ומוות לכל עוכרים ישראל שבעצם הם אלה שהורסים את המדינה שלנו 

יש סיבה לזה שכל כך שונאים אותנו ולא סתם ישראל נמצאת כל הזמן במלחמות על הבית שלנו 

אין פה אפחד שיודע באמת לנהל את המדינה וכל ראש ממשלה שהיה לנו עד עכשיו סתם הביא לנו חרטות וגרם יותר למלחמות ...

ומה שהכי גרוע שאפחד בממשלה לא באמת מתאמץ להציל את גלעד שליט , הרי לא סתם הוא כבר בשבי ארבע שנים . 

אבל מה אני יודעת אני בסך הכל תלמידת תיכון לא ? 

אני הכי מאמינה במשפט " אם תרצו אין זו אגדה "  והגיע הזמן שמישהו יקום ויעשה עם זה משהו 

כי ככה במצב שאנחנו נמצאים בו היום לא נגיע לשום מקום והשנאת אחים שיש פה פשוט תהפוך ליותר גרועה .

עד שהיה לנו סיכוי לשלום ועד שמישהו באמת הצליח להגיע קרוב לזה רצחו לנו אותו . 

הבנאדם היחידי שבאמת דאג למדינה שלנו כמו שצריך . ופשוט לקחו לנו כל סיכוי להגיע לשלום . 

 

 

" להתראות שלום , ברוכה הבאה מלחמה " 

 

 

 

 

נכתב על ידי Alex -_- , 19/10/2010 20:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



885
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlex -_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alex -_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)