לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pink life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

השפלה מצידך


חשבתי האהבה חזקה. בהתחלה הכל היה נראה מושלם.הבאת פרחים,אמרת מילות אהבה.

ופתאום חגגנו חודש והכל השתנה.

סבלתי את השיחות מהאקסית שלך הבלגתי שתקתי.

קנאתי והכל היה בשקט,כדי שלא תחשוב על ההתחלה מה אני מרגישה כלפייך.

ופתאום זה הגיע,הבוקס הראשון,הקללה הראשונה.

הפרידות החוזרות,הבכי הבקשות והתחנונים לחזור.

תמיד סלחתי ניסיתי להסביר לך שיהיה מצב שאני לא אסלח יותר,אולי הייתי אמורה לעשות את זה לפני הרבה זמן.

ואז זה לא היה קורה,

תקפת אותי!!!!!! חנקת אותי,חיבקת בחוזקה כאילו אתה מנסה לקחת מגופי את ידי,דחפת על קיר.

על זה לא יכלתי לשתוק,ירקת עליי כשניפרדנו לפני שלושה שבועות.

ועל המקרה האחרון לפני שבוע אני לא אסלח לך.

ועל זה שהגשתי תלונה עלייך במשטרה אני לא אתחרט בחיים,על זה שיש לך תיק במשטרה,צו הרחקה ממני אני מאושרת.

ועל זה שאני טסה לארה"ב זו ההחלטה הכי נבונה שעשיתי.. להתרחק מכל האנשים שיש בארץ הזאת,בארץ יושבת תושביה

שאפילו את ניצולי השואה שכל כך אנחנו צריכים לכבד ולשמור עליהם אנחנו דורכים עליהם,והורגים אותם שוב.

וכמו שניצולת שואה אחת אמרה"את מה שהיטלר לא סיים אנחנו מסיימים"

וזה לא קשור,נכון הסיפור בין המכות שחטפתי ממך לבין ניצולי השואה שנותרים.

ואולי זה כן קשור,כי מההיסטוריה שלי אנחנו סובלים...המשפחה שלי ניצולת שואה...ומקטנה רק דברים רעים קורים לנו..

אבל לא עוד..משנה מקום משנה מזל!!!!!!!!

 

 

אז שיהיה לכולכם לילה טוב.

תזכרו ואל תשכחו את ניצולי השואה...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=VrNoDUblAtE

נכתב על ידי *+*pinkit*+* , 30/4/2008 21:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיע הזמן.


אני הבנתי...וזה יקרה..אני את חיי לא אעשה פה.

המנטליות האנשים...קשה לי עם כל זה..עם מדינה שאוכלת את יושביה.

התגייסתי..חשבתי שזה יהיה היעד שלי,שאני אשאר בזה אבל גיליתי שרק בצבא אתה יכול לראות את העם שבו אתה חי.

כולם אגואיסטים,מלאי פרוטקציות.

ואם אתה לא עומד על שלך..ידידי אכלת אותה.

אני מוסיפה שם...לתת לזהות שלי עזרה בלהגיע לקרקע.להגיע לאיזון.

אני מתחילה לעשות לעצמי קווים אדומים ואף אחד לא יגרום לי לחצות אותם.

אין עוד ילדה חלשה בדיבור,באופי ובהתנהגות.

אין עוד שקט,מי שיאהב אותי יקבל אותי ככה.ויהיה גאה בי.

השאר...יכולים לחפש חברים חדשים.

 

לי נמאס..וזה מתחיל מהיום...

נכתב על ידי *+*pinkit*+* , 12/4/2008 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *+*pinkit*+*

בת: 35

תמונה




908
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*pinkit*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*pinkit*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)