לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'll never wake up without an overdose of you


"Wil Francis: "live fast, die young

Avatarכינוי:  ZoeyPokeyMonster_xX

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

ווואאאעעעבפפטט!!!!#$@@#$חזרתי לעדכן אמגג#@$@#$@תמונות באלגניםםם$#$


 

סבתות רוקדות בחיתולים זה מגניב רצחחח.

 

 

!ARASHI - We Can Make It

 

 

ספיישללוו ספיישלוו!! במיוחד לפוסט הזה וליומיים הקרובים!!D=

קאאאבלו ברקע את השיר שיקפיץ לכם את התחת לבגדדD:

 

 

באנגגג באנגגגגגגגג$%&$^$%^#%#$%@ [יאוולי תרגיעי.]

 

 

מהההההההההההההההה קורהההההההההה חבראעלח?

איך עבר החופש?

יופי, לא מעניין.

אצלי היה נאה, מעונן חלקית עד בהיר עם גשם לסירוגין.

 

הממ... מכירים את ההרגשה הזאתי..אולי שהייתם קטנים יותר,

שכזה.. אתם יוצאים לחופש ואחרי כמה זמן פתאום מתחשק לכם לחזור לבצפר?

ממש כזה אתם מחכים ונלהבים ללכת? [לא.]

אני זוכרת שתמיד הייתי נלהבת לחזור, מחרפלצת את אמא "חוי בלאט מתי חוזרים לבצפר?!"

ועוברת על הדפים האלה שמקבלים מה צריך להביא לשנה הבאה

 

אבל השנה.. לא יודעת, לא התחשק לי כלום..

אין לי כוח להתחיל ללמוד, אין לי כוח בכלל לבצפר, הכול יוצא לי מהנחיריים כבר.

כל הזמן "צריך להשקיע צריך להשקיע" מה זה פה פירסומת לאקסלנס נשואה?!>>"

נו טוב, כולה ארבע שנים נישאר[ט']..אחרי זה אני אהיה חופשייה כמו ציפור באקווריום

 

וול.. זהו, מה עוד יש להגיד?!..מה אני מרקופולו שגיליתי את מוצא התבלין ההולנדי?!@_@ [WTF. מה הקשר?]

הווווו ייאאאא מאדאפאקע כמעט שכחתי לבסר יש בהמשך תמונות וכאלהD;

 

 

גיליתי שלצעוק "לעעעעעעעעעעלהלהלהלעעעעעעלהלהלעלעעעע" זה כיף.D:

 

 

אוקיי אז משום שאני צריכה למשוך את הפוסט הזה יותר כי אני חייבת לכם [את לא חייבת להם כלום הם רק מחכים שהעינויי הזה ייגמר]

אז הינה לכם חפירה מהלב.[:

 

 

השנה החדשה נכנסה לחיים שלכם, תש"ע או 2010 בקרוב זה לא כזה משנה..

שנה חדשה מתחילה מתי שאתם מחליטים עם עצמכם.. כל השאר זה רק תאריכים.

ברגעים האחרונים של השנה לרוב עושים סיכומים כאלה של מה חוויתי השנה, כמה חרא היה לי, מה היה לי טוב ומה אני יכולתי לעשות יותר טוב..

ואז מגיע הקטע של מה יהיה בשנה הזאת, מה אני יכול לשפר, אם יהיה לי טוב, או בקיצור, תביאו לי מגדת עתידות אני לא מוכן להפתעות.

אל תעסיקו את עצמכם בזה יותר מידי, אתם צריכים לדאוג לעצב את ההווה שלכם כדי שיהיה בסיס לעתיד, ולא לדאוג כמו סבתא זקנה ולהגיד "יהיה בסדר יהיה בסדר". כי אם לא תשקיעו עכשיו במה שאתם רוצים שיצליח לכם בעתיד, אתם יכולים רק לחלום כי שום דבר לא מוגש על מגש של זהב. [זה כסף..] אותו דבר.

יש ביטוי בפיסיקה שאומר *לוקחת מחברת פיסיקה* דרךXכוח=תוצאה. אני חושבת שהביטוי הזה מתאים לכל מי שרוצה להצליח בחיים.

 זה אומר, שהתוצאה הסופית והאיכות שלה, מראה על הדרך בה עבדתם ועל הכוח שהשקעתם בה.

אם התוצאה טובה, סימן שעבדתם בדרך הנכונה והשקעתם את כל הכוח הדרוש כדי להצליח. אם התוצאה גרועה, סימן שלא ממש הקדשתם מחשבה לדרך, ובכלל לא השתמשתם בכוח כדי שמשהו יצליח בכלל.

נכון לעכשיו חלקכם בכלל עדיין לא יודעים מה הם יהיו בעתיד, או מה בכלל הכיוון שלהם. אבל אתם צריכים לדעת שאם תשקיעו עכשיו ותסיימו את הבצפר עם ציונים טובים, לא תצטרכו לדאוג בכלל. הרי אם יראו את הציונים הטובים שלכם בעבודות שתרצו להתקבל אליהם, יחטפו אתכם$% בלי לחשוב אפילו, ילכו קודם כל על הטובים, ואלה עם הציונים הפחות טובים ישארו בסוף, ולא בטוח שיתקבלו למשו בכלל. אתם צריכים לדעת שלהיות הכי טוב פרושו תמיד להיות באיכות גבוהה, בעדיפות ראשונה.

תשאפו תמיד להיות במעמד הזה, כאלה בעלי יכולת, כאלה  שמכירים ביכולת שלהם.

זה הדבר שיהפוך את החיים שלכם לטובים יותר, בלי הרבה דאגות.

 

זה היה יותר בקשר ללימודים והשכלה וכל מה שכרוך בזה.

אבל תקחו את זה גם למקומות שונים ותחומים שונים, כי זה נכון לכל דבר.

 

אז עם הטיפים האלה, גישה חיובית והמון ביטחון עצמי, תתחילו את השנה הזאת ברגל ימין, עם נכונות והכי הכי חשוב,

רצון להצליח.

 

 

וול, אני מניחה שאני לא אצא מכאן בלי לתת לכם כמה תמונות הא?...

נו טוב..אם אתם מתעקשים ם.ם" [מי מתעקש בכלל?! עופי מפה! קישטה! את עושה לי פריחה בברך!!]

 

אבל לפני הכול, ההימנון המקובל לשיר לפני כל מסע תיעודי שלי!

 

לחגור חגורות!! (הלוואי שזה יהיה טיול רגיל הפעם..)

עם פריזל?! מה פתאום!!!D:

 

יוצאים שוב אל הדרך, עם פריזל לטייל זה תמיד מתחיל רגוע עד ש...

היא מתחילה להשתולל!

קופצים אל השמיים, נוגעים בכוכבים! (וואעעוו!)

או מתחת למים, לומדים על החיים!!

אז בואו איתנווו (נו, למה אתם מחכים?!)

לאוטובוס שלנו.. (הוו!! בואו איתנו, בואו איתנו!)

מהרו לשבתתת! (תהיו רגועים כולםם מההה?)

כי לא תרצו לרדתתת! (חעחע באוטובוס הקסמים?!)

הדקו הייטב כאן חגורות, אנחנו פה בשביל לחקור!

יש הרבה חידות לפתורר!!

אז בואו איתנווו לאוטובס הקסמיםםם!!

(אוטובס הקסמייייםםםםםםםם)

מיק מיק מיק מיק! DDDDDDDDDDDDD::::

 

אוקיי, נרגעתי~

 

להשים שריונים! לכבוש קסדות! אנחנו יוצעים למסע בתוך הקישקע בית סיפרי שלי!!

 

התיק המושלם שלי העונה לשם קאיD:

 

הדוגמא מקרוב:

[נכון זה נראה כמו גרעינים?!XD]

 

הכיבשה האנמית שלי העונה לשם פרידה:

 

 

 

התיק המושון שלי מטראג'די

 

 

לוח מודעות + לוח מגנטי

[חע, הבלוג ברקע..ראיתי כמה הוא שומם והסטטיסטיקות עמדו על 2 ביום..ההכנסות לא כמו שהיו פעם..XD]

 

 

זהו בנושא הדברים לבצפר..D:

הינה כל מיני תמונות מפגרות\מעניינות\סתומות וכו' מתקופות שונות.D:

 

"מה את עושה?!" "שמה עלייך ז'!"

[הרגליים אנונימיות ולא נגלה עד היום של מי הןS:]

 

בוק לארנב של החברים של ההורים שלי:

 

 

זה מה שקורה שמשאירים ארנב בלי השגחה איתי ועם הילה.XD

 

 

 

 

חלון ראווה בדאוןטאון שמשך את צומת ליבי*-*

 

 

 

ישן תחת - המפל מהטיול שנתי

 

 

 

 

 

[דרך אגב הוא היה מדהים במציאות]

 

הציור הראשון שלי של קאקאשי סנסיי!^w^

 

 

ומקרוב..3:

 

[ספגתי את כל ההערות שאפשר, ואני יודעת שהשארינגן יצא כמו שלושה צימוקים.XD]

 

ולסיום פינת התמונות, בצער רב וביגון, אני מציגה בפניכם את התמונות החדשות שלי@_@

יש להדגיש שלא סידרתי את הישער, וזה צולם לפני שינה3; [ועוד תירוצים למינהם לזה שאת כ"כ מכוערת..]

 

ניסיון עלוב ל Kawaii~^^"

 

אין לי מושג מה חשבתי לעצמי בתמונה הזאתי.XD

 

בלי פוני;;

 

 

עד כאן פינת התמונות המוזרות שלי@_@ [ישששששששש אלוהיםםםםםםםם!!#$ עוד אחד והייתי מתאבד.]

 

 

הממ.. טוב יש לי כמה ציטוטים מעידנים שונים שמצאתי במגירה

 

*שיעור ערבית*

המורה: "מישהו יודע איך אומרים משטרה בערבית?"

אני: "פוליצייה"

 

*גל אומר משהו מוזר[יש לו אף גדול]*

אלמוג: "יא שקרן, הינה האף שלך גודל!!"

 

*מדברים על הדוסים שחיים בצפיפות ובדלות@_@*

גל: "כולם ישנים אחד על השני, האחרון מתכסה עם התיקרה"

 

*מדברים על הגיחה*

המורה: "למה, יהיה כיף. להיות ביחד, בנים בנות, בנים בנים.."

 

הילה: "וואי איזה באסה!!@# מה שמים אותי בכיתה ממריאים להשגים?! מה הם חושבים שאני מפגרת?!"

*אחרי שעה אני אומרת להילה שיש לה קרע גדול בתיק..*

הילה: "וואי איזה מזל שאמרת לי שיש לי את הקרע בתיק..בחיים לא הייתי שמה לב לזה!!#$"

אני: "עכשיו אני מבינה למה שמו אותך בכיתה ממריאים להשיגים... ._."

 

הממ כן, לא טובים כל כך אבל מה לעשות, היו מלא אבל אלה מה שהצלחתי לרשום במחברת הציטוטייה שלי

 

 

טוב הממ... זהו לעידכון הזה!!^___^ [נחסוך לכם את העינוי הזה]

מקווה שחיפיתי על כל הזמן הזה שלא עידכנתי@_@

חגגג שמייחח ואל תשכחו שמי שאוכל הרבה משמין לבדד333>>>

יאללה תגובות תגובות~~3333>

 

עד הפעם הבאה,

אוהבת המוןהמון, זוואאעזה3>

 

נכתב על ידי ZoeyPokeyMonster_xX , 2/10/2009 14:07  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZoeyPokeyMonster_xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZoeyPokeyMonster_xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)