לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שום דבר מיוחדד..חוץ מהחיים:))


פשוט על החיים מהזווית שלי=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מוקדש לקרינוש ולנושש!!




 

אני כוכך אוהבת אותכןןן!!

יפות שיליייי!! 3>>

נכתב על ידי יוביק=] , 20/9/2007 17:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות=]]


פוסט תמונות=]

זה מהמגמת מחול=]

שיעור מודרני=]

 

אני+לנצ'וק



אני=]



קרינוש+לנוש ואני נידחייפתת=]]



שירינוש,דניאלוש ושובלוש+אני ולנה נידחפות מאחורהה=]



קרינוש



אני+לנוש+דניאלוש+קרינוש



דניאלוש+לנוש+קרינוש+שובלוש



ו ז ה ו ו ו !!! זדיינו=]]

 

 

נכתב על ידי יוביק=] , 20/9/2007 16:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכולם!! חשוב ביותר!!


בסוף

החודש

הזהה

יש

לי

=ב=ת=

מ=צ=ו=ו=הה=!!!!!!

ן..

ב..=

14/10/07

יש

לי

ולמאיוש

אחותי

המושלמת

מסיבת

בת

מצווה!!

במועדון

הכי

הכי

שווה

בארץץץץ!!!!!!!!!!!!1

זאת

תהיה

המסיבה

שתזכרו

ולא

תשכחו

ב ח י י ם !

במועדון

v o i c e

קולטים?!

וויס!!







אז..

לזכור תתאריכים בקשה!!=]]

 

נכתב על ידי יוביק=] , 12/9/2007 04:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  יוביק=]

בת: 28

ICQ: 329556332 




761
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוביק=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוביק=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)