לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאבה בערבה(:


אור ירח על שדרות האמונה

Avatarכינוי:  Falling in and out of love

בת: 33

ICQ: 289991161 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

ועוד קמצוץ של משהו לא מוסבר



כבר המון זמן שלא יצא לי לגשת למקום הזה שלי..
יותר נכוןן למקום שלי ולמקום שמתן תומך בי (((: ושאני מאוד מעריכה את זה..
טוב כמו שאנשים אמרו דברים שצריכים להסתיים יסתיימו ומי שצריך להפגע יפגע..
בחייי שלא חשבתי שזה יהיה ככ מצחיק ופתטי..ואני לא מאמינה ששוב הוא הצליח להראות לי
שהוא לא סתם אחד שמזבל את השכל..ואחרי אסימון שנפל לי קצת מאוחר אבל לא מאוחר מדי
הוריתי לו להסתלק לי מהחיים

בקשר לזבל ששבר לי את הלב ובהחלט ריסק אותו לחתיכות יצאתי גיבורה:] כמו שאומרים אצלנו
לאט לאט מה שרחוק מהעין רחוק מהלב..לאט לאט הוא נמחק יחד עם תווי הזמן שנותנים לי סופסוף מנוח
מן המחשבות והזכרונות עליו מן התמצית של המעט שהיה לי ולו
שהיה ככ מדהים הרגשת אופוריה שהעלתה ביי ככ הרבה רגשי אושר...אבל הסתיימה ותמה לה
והדרך פה היא רק קדימה בצעדים שלי בלי אף אחד מהצדדים שיצעק שידחוף ויגיד מה לא בסדר
כי זאת העבודה שלי הפעם לתקן לצעוד ולגדול מספיק אנשים גידלו אותי כדי שאני ארכב על האופניים האלה לבד....

ואפשר להגיד שיש רגעים שטוב לי ושרע לי שאני מתגעגעת לתחושה הזאת של להעריף המון אהבה על מישהו..
אבל יבוא גם הזמן שלי ושל המישהו (האולי לא בר מזל ככ חחחח עם האופי שיליP:)
הכל בר זמן...פיי תקווה סחטין עלי.
נכתב על ידי Falling in and out of love , 20/4/2010 06:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של wounds ב-21/4/2010 23:08
 





12,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFalling in and out of love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Falling in and out of love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)