לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you don't need reason to smile =]


.... Just my life

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 297849578 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

1000 כניסות!!!!!!!!!!!!!!!!!!+ חוזרים ללימודים....


טוב תודה לכם על ה1000 כניסות ועכשיו כמו כל פוסט שקשור לכניסות אני חוזרת כל שיפור הערה משו לשיפור הבלוג אתם מוזמנים להגיב או לשלוח לי מייל

 

טוב עכשיו נעבור לחופש.....

 

החופש חשבתי שאני אשב בבית ואשתעמם אבל זה לא היה ממש ככה עשיתי כל כך הרבה דברים הלכתי לים בפעם הראשונה, הלכתי למלא סרטים, פגשתי חברות,אמממ מה עוד עשיתי כל כך הרבה דברים כפים טוב עכשיו אני לא זוכרת בקיצור כעסתי , בכיתי, התעצבנתי, אבל יותר מכל נהנתי צחקתי והייתי מאושרת.....

 

טוב אז שיהיה לכם שנת לימודים נהדרת ושכל מה שאתם מצפים שיהיה ...... אוהבת ♥ שנה טובה ;]]

 

 

ובסוף השנה אני אחזור עוד פעם עם עוד מלא חווית נהדרות......

 

שלא תטעו פוסטים ממשיכים עד סוף השנה

טוב חח.....

 

זהו אוהבת. ♥ הדר

נכתב על ידי , 1/9/2007 20:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,051

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust a littell girl in the big woruld אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just a littell girl in the big woruld ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)