לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KAKI


mmmmm..s


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

היום שלי בעבודה


אני עובד אצל אבא שלי בחנות.

עבודה משעמם אבל תנאים טובים! אה כן זאת חנות כלי כתיבה XD

באים לשם מלא אנשים מוזרים כמו נרקומנים הומלסים וכו (למה הם צריכים כלי כתיבה רק אלוהים יודע).

לפני כמה זמן בא אליי איזה נרקומן שדיבר דרך מיקרופון כזה מוזר שעושה קול של רובוט הוא קנה 5 עטים ו2 דפדפות,מגניב,ולפני כמה ימים איזה הומלס זקן הלך לא ברחוב ופיתאום נפל.חשבתי שהוא מת כי הוא לא זז והיה עם עניים פתוחות

שבא האמבולנס הם לא רצו לקחת אותו והשאירו אותו למות ברחוב (למות לא הוא בכל זאת אחרי כמה זמן הוא קם והלך) הומלס......

והיום באו לחנות משפחה שכולם בה שומעים מטאל! כן כן אמא,אבא,וכל ילדיהם!

אז מרוב שיעמום וראיתי שהם אחלה לקוחות לקחתי יוזמה והוצאתי מהתיק רמקולים ניידים XD

וכולנו שמענו קצת LAMB OF GOD וקצת אורפנד לנד ומגהדת' מהצד והיו עוד כמה להקות שם

משפחה מגניבה לאללה האמא שומעת דת' מטאל חחחחחחחחחחחחחחחחחח והם הלכו,כל המשפחה שלהם להופעה של אורפנד לנד בארץ

והאמא טסה לגרמניה עוד כמה זמן עם הבת הגדולה שלה לגרמניה להופעה של ראמשטיין.  הם התלהבו ממני שמה אז הם התחילו לדבר איתי מלא על שירים וכו' (רק מטאל וסוגיו)

בקיצר אני עייף כל יום אותו דבר לקום,עבודה ומכון כושר הרבה הרבה הרבה מכון כושר....(לכל הבנות שחושבות לעצמן שאני סתם איזה פליץ שהולך לעשות שרירים אז לא אני מפתח גוף או בקיצור BODYBUILDER) תמונות בקרוב....

נכתב על ידי , 9/8/2007 01:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



my new blog


שלום ילדים ילדות ומה שבניהם אני חדש פה קוראים לי אלעד ואין לי מושג אפילו בשביל מה פתחתי בלוג!

אולי כי משעמם לי כמו....ממממ...כמו... כמו שממש משעמם לי!

אבל בכל זאת ננסה ניראה איך זה.

טוב נישאר לא טוב נעזוב...

 

נכתב על ידי , 9/8/2007 01:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Name Is ______ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Name Is ______ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)