לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

/ \



Avatarכינוי:  Higher Ground

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

טוב.


אז כן, שומרת בפסח בבסיס... מצחיק שזה הכי קרבי שלי. אבל זין, התגברתי על זה! (על הקרבי, לא על הפסח). 

אין אפילו מה להתגבר על הפסח, סה״כ חוויה, ואני רצינית. ליל הסדר בבית יש כל שנה, אז אמא ואבא היקרים, תפסיקו להשביז אותי ולהיות דרמה קווינס. תודה. 

 

~

 

הצילו. אתה מהמם. 

ואני פתאטית אם להיות ממש כנה..

אתה דווקא לא הטיפוס הקלאסי שלי, שהיה עד היום, אבל זאת בדיוק הסיבה ששום דבר קודם לא באמת החזיק. 

אתה האידיאל בשבילי, טוב כזה, וגם אני טובה לך, אני יודעת. מצליחה להכיר אותך לעומק גם מבלי שתשים לב.

 

מונעת מפחד, לא אופייני לי. ערימות של תירוצים, טיימינג, אחרות שבתמונה ועוד כזה שיט. 

בעיקר פוחדת מה״לא״ הצפוי הזה, כי אחרי זה איך אני אדליק עוד סיגריה כתירוץ שנמשיך לשבת ולדבר אל תוך הלילה גם כששנינו כבר מחוקים.

 

~

 

אחלה של חג!

נכתב על ידי Higher Ground , 24/3/2013 19:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/3/2013 04:08




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHigher Ground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Higher Ground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)