לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Skate and Sex


בלוג חסר חיים כמו אצל כולם :P

כינוי:  Male+Female=SeX

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מישה נותן עידכון אחרי שנה!


כיף לחזור :P
קצת בדיחות שתזכרו שהבלוג שלי הכי מצחיק.

מקווה שתהנו 3>

1.ארנב אחד מגיע ועומד מול אריה ולביאה, הלביאה בהריון שוכבת ונחה, הארנב ניגש אליה ומתחיל לצעוק : אני אזיין אותך בתחת, אני אקרע לך תתחת ! אני אפתח לך תצורה ! הלביאה מתעצבנת ואומרת לאריה : אריה תעשה משהו, תעזור לי אני בהריון, הארנב הזה מציק לי ! האריה אומר לה : עזבי אותו, הוא לא רציני, הוא סתם רוצה צומת לב, ככה גם ביום שאחרי אותו דבר וגם ביום השלישי, ביום הרביעי היא לא יכלה לסבול יותר, היא קמה רדפה אחרי הארנב ונתקה בין שני גזעים, הארנב הסתובב בא אליה מאחורה וקרע לה את התחת ! היא חוזרת כולה צולעת לאריה, אז האריה מסתכל עליה ואומר לה : מה גם לך הוא עשה את הקטע עם הגזע?



2.איזה זקן ניגש לבלונדינית ושואל אותה: מה היית מעדיפה, להיות מטומטמת או יפה?
הבלונדינית עונה לו: ברור שמטומטמת כולם יודעים שיופי נעלם עם הזמן...



3.איזה ילד מגיע לבצפר בוכה ומורתו שואלת "מדוע אתה בוכה?" הילד עונה לה: היום בבוקר לפני שבאתי לבצפר ראיתי את אבא שלי בוכה על בננה. אז המורה עונה "אז למה אתה בוכה זה מצחיק!
הילד משיב לה "כן זה גם מה שאני חשבתי בהתחלה.


4.לפני החתונה:
גבר: סוף סוף. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמןןן
אישה:אתה רוצה שאני אעזוב??
גבר:מה פתאום אל תחשבי על זה אפילו!!
אישה:אתה אוהב אותי?
גבר:ברור תמיד!
אישה:תעשה סקס רק איתי?
גבר:בטח בטח בכל הזדמנות שתהיה לי!!
אישה:האם תכה אותי?
גבר:השתגעת?!
אישה:אני יכולה לסמוך עליך?
גבר:כן...
אישה:אוהבי!!
אחריי החתונה:
(שימו לב עכשיו קיראו את הסיפור מלמטה למעלה ותבינו)
__________________

נכתב על ידי Male+Female=SeX , 6/8/2008 01:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון בבלוג של מישה OOOOO:



יאאאא סוף סוף עידכון בבלוג של מישה !

כן כן אז אחרי אלף שנה מיכאל נזכר בבלוגו היקר,נתן לי את הסיסמא בתמימות רבה, והיי הופ הנה שוב אני כאן =]

 

אזזזזזז מישה!

אמממממ מה אומר ומה אגיד ?

לפני איזה שנה שנתיים היינו בקשר ממש טוב אפשר להגיד ועכשיו פתאום נתקנו קשר ולא דיברנו איזה חצי שנה O_O

אין לי מושג למה ואיך,אבל חבל><

צריך לדבר לשמור על קשר,לא לעשות שטויות ולנתק אותו...

כי אתה באמת אחלה בנאדם שכיף לדבר איתו והכל =]

 

אז זהו,

מעכשיו לא מנתקים קשר, ולא מזניחים בלוג !!!!

בלוג מסכן נטוש :O חבל !  לא חבל ? חבל

 

אזזזזזזז.........

אל תנטוש את הבלוג, כי הוא חברך היקר והוא אוהב אותך =]

[חח סתם נו עזבו שטויות תראו מה השעה,לא לא כזה מאוחר פשוט המוח שלי מספיק לתפקד בשעות כאלה כמו שאתם רואים]

 ותשאר כמו שאתה,כי ככה אני מתה עלייך ^_^

 

ומזל טוב מאוחר 3>

למרות שאמרתי לך ביום של היומולדת ^_^

 

  

 

אז שמור על קשר בחור יקר!

3>

 

שלי ^_^

 

הא כן, תגיבו P^^

נכתב על ידי Male+Female=SeX , 6/8/2008 01:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,585

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMale+Female=SeX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Male+Female=SeX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)