לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LIKE A PERFECT SCENE FROM A MOVIE SCREEN



Avatarכינוי:  help me!1 im becoming americanized

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

I'm a Rock/Simon And Garfunkel


A winter's day
In a deep and dark December;
I am alone,
Gazing from my window to the streets below
On a freshly fallen silent shroud of snow.

I am a rock,
I am an island.

I've built walls,
A fortress deep and mighty,
That none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
It's laughter and it's loving I disdain.
I am a rock,
I am an island.

Don't talk of love,
But I've heard the words before;
It's sleeping in my memory.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I am a rock,
I am an island.

I have my books
And my poetry to protect me;
I am shielded in my armor,
Hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
I am a rock,
I am an island.

And a rock feels no pain;
And an island never cries.

 

איזה שיר יפה, קראנו אותו בתחילת השנה, ורק עכשיו שמתי לב למילים כי אני צריכה אותו לבגרות בספרות מחר. בהצלחה לי D:

יאיי יש לי unlimited txts!!! excitement!!!!

ץ

היום, 4 בגרויות, אנגלית, תיאטרון, מדעים\כימיה, והיסטוריה. אעעע. לפחות קיבלתץי 90 פלוס באנגלית ומדעים זה אני כבר יודעעת :)

 

אדריאן עזב היוןם להוואי. לכמה חודשים. שניים, שלוש, ארבע. :||

הוא התקשר אלי לא מזמן שהוא כבר בקליפורניה

אני עצובית:(

 

נכתב על ידי help me!1 im becoming americanized , 16/1/2008 04:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,216
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhelp me!1 im becoming americanized אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על help me!1 im becoming americanized ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)