לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my private diary

זה היומן הפרטי שלי. כמובן שמאחר והוא בלוג אתם יכולים להציץ בו, אבל הפרטים עליי כמו השם והכל זה בדוי. אז הבלוג אומנם לא פרטי, אבל הפרטים שלי פרטיים. לאנורא. כל החיים שלי יהיו פה. בלי לחשוש שמישהו ימצא אותם וידע מי אני. תהנו.

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 382921858 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אולי החיים לא כאלו נוראים..


אני ב'מת מתחילה לחשוב ולהבין שהחיים לא כאלו גרועים..

למעשה, לאט לאט אני אפילו מתחילה לחשוב ולהאמין שהם בעצם דיי טובים.

ואני ממש אוהבת ת'מצב הזה.

להלן הדברים החשובים שקרו מאז החזרה ללימודים אחרי חופשת סוכות:

# קבלתי 100 בבוחן בתקשורת-מעשי!!!

# מיינו אותנו להקבצות באנגלית.. כצפוי אני הקבצה א' (4-5 יחידות) חח :]

# היום בשעור תקשורת ישבתי ליד רז |ריר|   פשוט ישבתי מאחורי ילד אחד עם רעמה ולא ראיתי את מה שכתוב על הלוח אז לקחתי את זה כתירוץ לעבור לשבת ליד רז.. "טוב, הרעמה של הראל מסתירה לי את כל הלוח, אני עוברת לשבת שמה..." ועברתי ליד רז.. |ריר|

# אם תהיה שביתה אז הבצפר שלי חצי שובת (כי חלק מהמורים הסתדרות וחלק ארגון אז עושים לנו מערכת מקוצרת).. מה שאומר שאם מחר שביתה אני מתחילה ב-9 ומסיימת ברבע ל-12! שזה מצב ממש אידיאלי כי זה אומר שאני מקבלת עוד שעת שינה (לא באופן קבוע לשביתה, רק למחר, בימים אחרים, גם אם תהיה שביתה, אני אתחיל ב-8 ורבע) וגם מסיימת ללמוד ממש מוקדם.. אז אני לא מפספסת חומר בכל המקצועות (אלא רק בחלק) ואני גם יכולה להגיע לבצפר ולראות את רז עוד קצת |ריר|

# חמישי-שישי-שבת הקרובים יהיה קורס מד"צים מזורז!!! סופסוף!!! עכשיו גמאני אוכל להדריך :] אעאעאע ועוד משו שלא הזכרתי בסעיף הקודם.. אם תהיה שביתה אז לא נלמד בכלל ביומשישי.. אז אני אצא לקורס בחמישי בצהריים, אשאר שם בשישי (בלי לפספס לימודים כי לא יהיו) ואחזור בשבת בערב.. מצב לגמרי אידיאלי!! :]

 

 

 

לקח/מסקנה:

החיים יפים.

צריך רק לחפש את הטוב ולהפסיק לחפש את הרע.

 

 

 

 

אוהבת המון,

רעות (שם בדוי).

333333>

נכתב על ידי , 9/10/2007 14:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רעות (שם בדוי) ב-8/1/2008 14:16



437
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות (שם בדוי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות (שם בדוי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)