לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I think I'd lost myself in the way to find it



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 222114943 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008




אני לא בטוחה שאני יכולה יותר.
אני מתייאשת.

כולכם מדברים על כמה שאני חזקה, על הכוח רצון שלי,
על ההצלחה שלי.
אני לא יודעת איפה כל אלה.
נעלמו.
נעלם הכוח רצון,
נעלם החוזק,
ואיתם גם ההצלחה נעלמה לה.

איפה ההשראה שהייתה לי פעם?
איפה המטרה שלי?

כרגע אני מרגישה אבודה בין מספרים ומשקולות.
נכתב על ידי , 17/10/2008 04:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דאגה, חרדה, כיווצים בבטן.




אני לא יכולה לעצור את ההרגשות האלה.
לדעת שאת שם, בשטח האוייב, הרחק ממני.
לא עונה להודעות שלי ולא יוצרת קשר.
מזה כמה ימים שאת שם, אבל עד היום לא הבנתי את פשר המשמעות של הסכנה השוררת שם.
אני דואגת
אני מפחדת.

אני מפחדת לאבד אותך.
תקראו לי פרנואידית,
תקראו לי טיפשה.
אבל אני מפחדת,
באמת ובתמים מפחדת שקרה לך משהו.


מצחיק לראות איך התפקידים שלנו התחלפו.
הלא אני אמורה להחליט יום בהיר אחד, שמחר אני נוסעת לסיני, לשבוע, ככה סתם?
הלא את אמורה בתור אימי לשבת בבית ולדאוג?
אז לא.
עכשיו אני יושבת בבית וחושבת,
האם קרה משהו?
האם הכול בסדר?

אני מרגישה טיפשה,
אבל ככה אני מרגישה.

אני מפחדת.
נכתב על ידי , 16/10/2008 01:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/10/2008 02:46
 




 

 

לנשום את ריח הינקות

לשאוף את ניחוח התמימות.

כ"כ מעורר השראה,

כ"כ מרגש,

כ"כ מעורר פליאה.

לדעת שהיא,

היצור הזעיר,

היפה,

התמים

והחכם הזה,

תהפוך בימים לנערה משובבת לב.

שגם היא תצחק,

שגם היא תדע שמחה ועצב.

שגם היא תדע אהבה.

 

לא יכולתי לעצור את דמעותי למראה הילדה הזאת.

ששובה את לבי בכל מבט.

צוחקת,

בוכה,

ואוהבת.

כל זה, בעודה בת 10 חודשים.

אני רק יכולה לדמיין, כיצד היא תצחק,

תבכה

ותאהב בעוד כמה שנים.

 

כולי ציפייה

נכתב על ידי , 11/10/2008 18:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,202

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!? me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!? me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)