לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mania



כינוי:  א.ש

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

יום האהבה הכללי + יום האהבה שלי ^_^


 

כרגיל כמו בכול ימי האהבה האחרים בחיי, לא יצאתי עם מישהי גם הפעם (כאילו הייתי אמור לצאת אבל אהמ אהמ קרן בפריז אז נשארתי גלמוד ובודד בארץ ) מכוון שאמרתי שחייבים לצאת כי כול סיבה למסיבה חייבת להיות ממומשת במסיבה אז יצאתי להיפגש עם תמיר דיברנו על עניינים של אה ודא והלכנו כמו חבורת סבתות שמנסות להוריד משקל לכיוון שום מקום, איפה שהוא בהליכה לשום מקום פגשנו את בן והמשכנו  בהליכה לשום מקום ^_^.

ביום שישי קמתי זה חודשים בשעה נורמלית ביום שישי - בשעה חמישה ל9 (כי בתשע צריך להגיע ללימודים )הרגשה הייתה הילאית אני מציע שפשוט כול יום לימודים יתחיל ב9 ^_^  או שפשוט נסדר שכול יום נתחיל ב9 ^_^ (המבין מתבקש לפנות אלי בהקדם... ואנחנו כבר נמצא את הדרך )

לאחר הלימודים הלכתי הביתה וישר הלכתי לחסן את כלבי היקר - מוקון, למען לא התקפו מחלות פסיכיות כתולעת הפארק ומשושים למינהם .

ואחרי זה התחלתי לראות את הרוצח הסדרתי האהוב אלי - דקסטר , עשיתי מרתון מטורף של 4 פרקים (ועוד 5 פרקים ביום חמישי -וולנטין דיי) ככה שזה היה חוויה משחררת במיוחד לאחר תקופת המבחנים הלחוצה (שאומנם לא עברה עדיין אבל יש איזושהיא הפוגה קלה^_^)

לאחר התבטלות הדקסטרית שהייתה לי הלכתי אל סבתא לאכול (אוכל טעים מאוד מאוד ^_^ ) ואז למפגש דו קבוצתי אצל נדב ^_^


 

ותדאם תדאם תדאם (תופים - אני יודע שזה לא נשמע כמו תופים אבל תדמיינו ! ^_^)

ב12 בלילה שבין 16-17

לי ולקרן היה 4 חודשים 3>3>3> 

אני אוהב אותך 3>

 

 

 


ולקלרית היה היום הולדת ^_^ אז תנו לה במזל טוב ובסימן טוב ^_^  שיהיה לך אחלה שנה קלרית ^_^


טוב אז זהו זה מה שקרה בימים האחרונים .

 

טוב אז בדיפדופי באוסף התמונות מהטיול מצאתי תמונה מגניבה מבואנוס - איירס         (mi querida buenos aires )

 ולא נסיים בלי רגע אחד מוטרף ^_^

 

אדיוס כפרוש ^_^

ושיהיה אחלה בחלה של שבוע

נכתב על ידי א.ש , 16/2/2008 19:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא.ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א.ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)