לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Story Of My Life


"...כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה, אני לא במרוץ ולא במלחמה, הראש בעננים רגליים על האדמה..."

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 234972923 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

חזרתי, וזה קשה.


זה לא פשוט..אין לי ספק.

אני מכריחה את עצמי להפסיק לאהוב אותך, לעבור הלאה.

ממלא את היום שלי בכל מיני, רק להיות עסוקה ולהנות.

זה לחזור לארץ בתחושת ריקנות. אין לי מישהו שהוא הכי קרוב אלי.

זה היית אתה ושאני חושבת על זה עכשיו, לא תמיד זכרת הכל..

אני יודעת שאתה אהבת אותי וזה הספיק לי. זה האופי שלך.

ואז הגיע הטיול וכמה חשבתי על הקשר. ונופלים לי אסימונים.לאט לאט..

1.נתתי יותר מידי. אתה פחות.

2. פרגנתי בלי סוף וזה בא על חשבוני.

3. אני נזכרת בזה שאמרת שתעבור לגור עם חברים.

4. טסת עם חברים לטיול.

אתה כל כך בטוח באהבה ששכחת להשקיע בה קצת.

תמיד אמרת לי, תחשבי אחכ שיש לנו את כל החיים ביחד.

החיים שלנו זה עכשיו, תבין. עכשיו אנחנו חיים. אני כועסת עליך, קצת פגועה

וקצת נמאס לי. פתאום אני רואה שספגתי וחלאס. אני לא יודעת כמה טוב לי לבד,

אולי בגלל זה אני מדברת עם בנים, אבל אני צריכה אהבה.

וחלאס כבר להתאהב כל שנייה ולחשוב כזה קדימה.

אז שוב לא לחשוב וזה יגיע לבד?

 

חזרתי, וזה קשה.

אין איזה חברה ממש טובה, אין חבר. שאין חבר, זה חור בלב.

אני לא יודעת מה יהיה כשתחזור, אבל לא מגיע לך שאחזור אליך.

נכון שאני צריכה להתגבר אבל קשר כזה לא מתאים לי פשוט.

לקשר הבא אני אגיע פחות תלויה, אבל עם רצון להיות ביחד, כי ככה זה שאוהבים מישהו.

רוצים להיות קרובים אליו.

 

אה ותפסיק לעשות לי לייקים בפייסבוק. עברנו את גיל 3.

אז שכדיברנו בפלאיה, אמרת שאתה לא מכיר אותי.

תאמת, אני לא יודעת איזה אומץ היה לי לעשות שינוי כזה..

או שזה פשוט קרה.

ואני לא מצטערת לשנייה על מה שקרה עם ליאור.

נהנתי. הייתי צריכה את זה.

וכן, גם עם בן הייתי צריכה. ככה קצת כמו בדייטים של פעם. רק שהסוף שונה.

ומה שקרה עם השאר, באמת היה טוב.

אז אני מוציאה אותך מהראש שלי לאט לאט. זה לא פשוט אמנם,

אבל חייב לקרות.

שיהיה בהצלחה.

נכתב על ידי , 11/5/2015 23:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארץ קטנה עם שפם ב-30/5/2015 09:10
 



אני מרגישה לא שלמה.


וזה קשה. אף אחד לא ידע כמה. הייתה לנו אהבה מטורפת..תמיד אמרנו שמה שיש בנינו, רק שנינו יודעים כמה זה חזק. ואז טסנו..כל אחד לטיול שלו. והגעגועים שברו אותי והכרתי את ליאור הזה ששיבש אותי. וחתכתי ממך. תאמת? עדיף. ככה נהנתי יותר. בלי לחץ שנדבר , גם אם זה רק שיצא. אני מפחדת לפגוש אותך. אני לא יודעת מה יהיה. אני חושבת על הקשר שלנו שהיה, כמה שאהבתי אןתך ןכמה שנתתי מעצמי. אתה גם נתת אבל לא מספיק. יצאת מלא עם חברים ולטיול הזה בסוף טסת עם חברים. אז כמו שדן אמר לך שתאבד אותי, הוא חצי צדק. איבדת אותי באיזה שהוא מקום. אני מרגישה שהתרחקנו ואתה קצת זר לי. הלב שלי לא אוהב אותך עד הסוף וננראה לי שאני צריכה תחליף. לא מגיע לך שאני אחזור אליך, באמת..חשבתי על מה שהיה והמשפטים שלך היו מאוד יפים אבל בפועל הם לא קרו. גם התחלת להזכר לאחור אז שדיברנו , מה פתאום אני לוקחת הפסקה. אמרת שאתה לא מכיר אןתי, כי בטיול השתנתי ונהייתי בוגרת יותר, חכמה יותר עם רצון אחר לקשר שונה. לא כרוכה אחריך כמו פעם, לא מחכה לך בלי סוף. השאלה אם לעזוב אותך בשביל שאשתנה יותר? אני מפחדת להתחיל משהו חדש. לא יודעת אם אתאהב פעם במישהו כמו שאהבתי אותך..אני פשוט מפחדת. אני מרגישה לא שלמה. לא מספיק הנחיתה הזו, גם להתמודד עם זה..לא פשוט לי וקשה לי. כיאילו החיים שלי נזרקו איפשהן, לכי תתכנני אותם. זה קצת צרות של עשירים אבל חוסר באהבה משאיר בי חור גדוח..עצום בלב שאין לי איך להתמודד איתו חוץ מעצבים. יודע מה? צא לי מהחיים. כל אחד יחייה את חיוו, ימשיך הלאה כי אנחנו לא מתאימים כניראה. הכל יהיה בסדר. וכמו שדודו טסה אומר, מגיע לי יותר..
נכתב על ידי , 8/5/2015 00:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארץ קטנה עם שפם ב-10/5/2015 15:49
 





30,644
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל. Miss Independent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על . Miss Independent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)