לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

רכבת הרים


רכבת הרים. אין שום דרך אחרת להגדיר את השבוע האחרון.

 


 

"אני מזהירה מראש, ממש רע לי" (יום ראשון, 16:30, בקביעת פגישת ים עם חברה)

"אני הולכת לישון מחייכת, מי היה מאמין" (אותו יום, 2:00, אחרי זה, לעצמי)

"אני ממש בסדר, בחיי" (יום שני, 10:00, בשיחת מסנג'ר עם חברה מודאגת)

"למה? כי אמא שלי ממש הכעיסה אותי עכשיו בטלפון. אין לי כוח לזה יותר" (יום שני, 16:00, לחבר מהעבודה שמצא אותי בוכה מול המחשב)

"לא קל, לא קל בכלל להרגיש" (יום שלישי, בוקר, אחרי לילה זוועתי)

"הייתי בחדר כושר, הספקתי לקניות בסופר ואפילו קיפלתי כביסה וסידרתי את החדר!" (יום שלישי, 22:00, בשיא של התפעלות מהאופטימיות והמרץ שנחתו עלי מ-18:00)

"אני ממש שמחה לשמוע. ודרך אגב, שמת לב שדיברנו עליו רק 5 דקות היום?" (יום רביעי, הפסיכולוגית מרוצה ממני)

"נו, כנראה שגם הלילה אני לא ממש אשן..." (3 וחצי בבוקר, בין רביעי לחמישי. אחרי חלום מטריד, רעשים מוזרים וסמס אנונימי...)

"מותק את צריכה שאני אבוא? בסדר. אני תופסת רכבת מיד אחרי העבודה" (חמישי, 10:00, לחברה הכי טובה - שגרה בחיפה)

"אני כל כך שמחה שבאתי. לא הבנתי כמה התגעגעתי" (אותו יום בערב, לאותה חברה)

ושתי פגישות משמחות בשישי. בבוקר ובצהריים.

וברית לענק טרי (4.500 ק"ג!) שנולד לפני שבועיים לזוג חברים טובים בערב,

ובלילה, ובשבת, מערבולות. ריכוז מתומצת של כל פיתולי השבוע.


 

 

והלוואי שזה יהיה השבוע הקרוב (במיוחד בשבילך ילדת מומולדת!)

I can see clearly now, the rain is gone,

I can see all obstacles in my way

Gone are the dark clouds that had me blind

It's gonna be a bright (bright), bright (bright) Sun-Shiny day.

 

I think I can make it now, the pain is gone

All of the bad feelings have disappeared

Here is the rainbow I've been prayin?

For it's gonna be a bright (bright), bright (bright) Sun-Shiny day.

 

Look all around, there's nothin?but blue skies

Look straight ahead, nothin?but blue skies

 

 I can see clearly now, the rain is gone,

 I can see all obstacles in my way

 Gone are the dark clouds that had me blind

 It's gonna be a bright (bright), bright (bright) Sun-Shiny day

נכתב על ידי , 15/7/2007 09:59   בקטגוריות ביקור בלונה פארק  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)