לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007


מה זה אומר?

*שבאחת עשרה בלילה, אחרי יום ארוך ומתיש, אני מתעוררת לחיים חדשים רק בזכות צלצול טלפון וסמס פשוט

*שהלכתי לישון מאוחר, ומאוד עייפה, ובכל זאת התעוררתי 3 פעמים בלילה רק כדי לחייך ליד שאחזה בי

 

וזה?

*שאחרי שבוע נטול סקס כמעט לחלוטין, למרות המיומנויות הניכרות והאינטימיות המוצלחת של הצד השני, אני לא מצליחה לגמור אפילו פעם אחת?

*ששאלה אחת פשוטה גורמת לי לבכות בהפסקות כל היום


מ-7 בבוקר אני נופלת בלי שליטה.

זאת לא תהום חסרת תחתית, אלא מדרון תלול וארוך שכל סלע בו מקפיד לחבוט בי היטב.

הדמעות מדממות ממני בלי מעצורים, בכל מקום.

ולבד, כל כך לבד.

לא היה אדם אחד היום מסביבי שתהה אם משהו לא בסדר.

ששאל למה העיניים נפוחות,

שבדק למה לא אכלתי צהריים.

כמה טוב אני משלה אחרים, כמה מיומן ואוטומטי החיוך שלי.

יום של אפקטיביות מושלמת בעבודה. משימות שתוקתקו על הדקה, סידורים שהושלמו, תשלומים, הפקדות.

עשרות שיחות עם לקוחות וספקים בלי צליל רועד אחד, בלי צל של אישיות.

וזהו, מיציתי את יכולות ההסוואה שלי עד תום.

עכשיו,

להיכנס הביתה,

לנעול מאחורי את העולם,

להדליק מזגן,

ולבכות עד שיגמר.

 

*בבקשה בלי שאלות. ובלי הטפות, מוצדקות ודואגות ככל שיהיו. בבקשה.

נכתב על ידי , 31/7/2007 17:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)