לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

The things that make you smile


סתם, כי צריך גיוון.

 

# קריאות נאצה וזעם, כולל הגדרתי כדילרית חסרת מצפון, מטעם חסה, חברתי היקרה, עקב קבלת ספר משובח במיוחד, המדיר שינה מעיניה כבר שני לילות (ועל זה נאמר "זה נשמע לי כמו אויויוי")

 

#שתי חברות שמתייחסות במסנג'ר באותו רגע לקרייבינג האדיר לקפה שתקף אותי ביומיים האחרונים, בלי שום תיאום משותף.

 

#שחברה מספרת לי שהיא פגשה מישהי שממש מזכירה אותי, ומסתבר שזאת חברת עבר שלי, ואפילו טובה למדי.

 

#בדיחות על נגני ויולה.

 

#לקבל ציורים בARTPAD.

 

#לראות שאני לא היחידה שהחליטה לצחוק באמצע היום

 

#קריאות נאצה וזעם take II הפעם מחברה שצפתה בסרט החתונה שלה בו נקלטה תמונתה של נשיקה צרפתית לוהטת ביני ובין מכר נוסף. "טוב שלא גמרת לו את  כל האויר בריאות!"

 

# עצוב כל כך שזה מצחיק...


תוסיפו, תצחיקו, תשמחו את ליבי

נכתב על ידי , 21/8/2007 14:10   בקטגוריות איזון  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)