לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסטובה. שנה טובה.


רציתי לכתוב ולהגיד המון דברים.

אבל התיק כבר ארוז, והטרמפ לשדה כבר למטה, ולא הספקתי, ולא התכוננתי.

אז אני אסתפק בברכת השנה הטובה הקבועה שלי כבר 7 שנים:

 

"בראש השנה, בראש השנה,

ליבנו המה בתפילה נושנה,

שיפה ושונה, תהא השנה,

אשר מתחילה לה בשיר"

 

אני נוסעת לסיני, לחופש המיוחל והמובטח. מקווה לנקות את הראש קצת, לתפוס שלווה (והרבה צבע!)

למרות התסריטים המורבידיים שרצים לי בראש, ולמרות (ואולי בגלל) שרוב האנשים סביבי נפרדו ממני בברכת "שיהיה לך חג שמח זונע!" ולמרות החששות, אני שמחה ומתרגשת.

 

ולשנה החדשה, שאת תחילתה אחגוג באופן כה מושלם, אני בעיקר מאחלת לכולנו טוב.

שנהיה טובים, לעצמנו ולאחרים.

שנעשה טוב

ושיהיה טוב.

חיבוקים חמים, נשיקות גדולות וחג הכי שמח שאפשר.

נכתב על ידי , 8/9/2007 15:37  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)