לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


פתאום בתוך החיבוק המוכר אני צריכה לבכות. אני לא מצליחה לעצור את המחנק הזה שעולה לי מהגרון ומרעיד לי את השפתיים. אני מודיעה מראש, שלא יהיו דרמות סביב זה. "אני צריכה לבכות קצת עכשיו". אבל אחרי כמה דקות של התייפחות שקטה אני נחנקת. וכמעט צעקה נקרעת דרך הצלעות שלי. אני צריכה לנשום, והריאות פתאום כואבות והסרעפת לא מצליחה להחזיק לי את האוויר. ורעל מחלחל לי למחשבות, שלא מגיע לי, לא מגיע, לא מגיע. הנה, ממש עכשיו, הנה המסכה שלי נסדקת, נופלת, נושרת, מתפוררת.

 

ואני לא לבד לשנייה. יד חמה מלטפת את הגב, זרועות בטוחות מחזירות לתוך חיבוק, אצבעות עדינות מרגיעות בשקט לחיים שטופות דמעות.

 

והשמיכה מכסה ברוך, והכרית נכנעת, והחיוך חוזר. נשיקות ממירות את טיפות הרוע מסביבי לכדי גשם מרווה.

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 10:32   בקטגוריות בגוף אני מבינה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מֶחֱוָה


* ** *

אֵין אֹפֶק. לְלֹא מֶרְחָק,

סוֹפֶרֶת רַק אֶת פְּעִימַת הַלֵּב וְהַנְּשִׁימָה הַבָּאָה.

לֹא יוֹתֵר.

 

מְהַסֵּסֵת וְחָבוּלָה,

אֲנִי עוֹקֶבֶת אַחַר תְּנוּעַת הַכּוֹכָבִים.


אלייך, כמובן.

נכתב על ידי , 2/8/2007 11:21   בקטגוריות בגוף אני מבינה, שורות קצובות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Closer


תמיד אהבתי

להמשיך ולפרום קצות חוטים משתלשלים.

למשוך ולמשוך עד שמעצמם יתנתקו.

היום אני לוקחת מספריים, ובמשיכה חדה מודיעה

שהחוט המתוח ממני אליך

נגמר.

סיביו השזורים מכעס ועצב נמוגו מזמן,

רק געגוע עמום ושרידי עקשנות התפתלו עוד בינינו.

ועכשיו, כבר לא.

לא בזעם אני חותכת, וללא התנצלות.

בראיה צלולה ובראש זקוף, אני אומרת;

אתה, משוחרר ממני.

ואני,

חופשייה.


מחר, חצי שנה.

נכתב על ידי , 29/7/2007 09:37   בקטגוריות בגוף אני מבינה, שורות קצובות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)