לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

קְצָרִים


                                                                                                                  15/10/07 

עָבַרְתִּי לְיַד בֵּית הַסֵּפֶר שֶׁבּוֹ לָמַדְתִּי בִּנְעוּרָי

וְאָמַרְתִּי אֶל לִבִּי

כאן למדתי לראשונה לפקוח עיניים לדמעות בעיני מבוגרים.

וחשבתי,

שבטח גם היום, מישהו גנב את השער,

קפץ לכביש העפר,

והלך לשחות בכינרת.

 

                                                                                                                  14/11/07

לַחֲזֹר אֲחוֹרָה בְּלִי לִרְצוֹת לְשַׁנּוֹת אֶת סִיבוּב הַגּוֹרָל.

רַק לְהַבִּיט מֵהַצַּד, כְּמוֹ תְּמוּנָה עַל הַקִּיר

לְפַעְנַח בֵּין הַמִּלִּים הַחֲסֵרוֹת אֶת הַסִּבּוֹת וְהַהֶסְבֵּרִים.

כְּדֵי לְהָבִין אֶת הַתַּצְרֵף הַמּוּזָר הַזֶּה שֶׁהָיָה הוּא וַאֲנִי.


                                                                                                                    5/7/07

מוּתָּר

מוּתָּר לִי. זֶה בְּסֵדֶר.

לִפֹּל, לְהִפָּצַע, לְהִצְטַעֵר.

נִכְשֵׁלֶת שוּב בְּדִיּוּק בְּאוֹתָה נְקוּדָּה.

וּמוּתָּר גַּם לֹא.

מוּתָּר לָשֶׁבֶת עַל הַגָּדֵר. לְסָרֵב לַמִּשְׂחָקִים.

לִמְשֹׁךְ בַּכָּתֵף וּלְחַכּוֹת שֶׁיְּפַיְּסוּ אוֹתִי.

וּמוּתָר גַּם אַחֶרֶת.

לָרוּץ בְּמַעְגָּלִים, לִקְפֹּץ לַמַּיִם.

לִצְרֹחַ מֵרֹב צְחוֹק.

הַרְאִי בְּעֵינֵי אֲנָשִים אַחֵרִים מְסַפֵּר לִי שֶׁמֵּעוֹלָם לֹא הָיִיתִי כֹּה יָפָה.

 

נכתב על ידי , 28/11/2007 10:52   בקטגוריות שורות קצובות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה כאן בלון


להתעורר ללימודים ב-6:30 ולהחליט שמבריזים,

להיות שיכורה קלות כבר ב-15:00,

טלפון מסורתי של האחיינית, שהשנה הצטרף אליה גם האחיין בצווחות ואיחולים.

נהג מונית שמודיע לי ש"את יפה יותר משירז טל, שהייתה איתי היום בנהיגה מונעת"

חיבוקים ונשיקות בלי סוף.

חברים נאספים והצטלבויות הורסות קורעות מצחוק (גיל 14!!!)

צ'ייסרים בלי חשבון,

עוגה על הבאר,

טוסט וקפה ב-3 בבוקר,

שלושה ספרים חדשים,

ועוד 400 ₪ לספרים חדשים אחרים שינוצלו בקרוב.

כזה חדש, כסוף, מבריק ומהמם לגמרי

ואהבה שממלאת לי כל חלל פנוי בלב, כזאת שלא משאירה מקום לגעגועים, כזאת שמערסלת תוך כדי שינה, מלטפת אותי בעדינות מטריפה ומיישרת כל קמט בעור.

תודה לך אהובה שלי, על יומולדת הכי שמח שאפשר.

 


 

ליד המחשב בעבודה, יש לי את העציץ ששלחת לי שנה שעברה. לאקי במבוק, שנועד להביא לי שפע והרמוניה במקום העבודה החדש, אליו עברתי בדיוק לפני שנה, 4 ימים לפני היומולדת.

הוא צמח מאז, כבר אין ענף שאין עליו עלים.

והוא ירוק, וגבוה, ומלא בשורשים מסובכים.

והוא הביא לי.

שפע של אהבה, אבל לא את שלך

והרמוניה מופלאה, שאני שרה בלעדיך

והמון מזל – שהצלחתי לקום וללכת. שמצאתי אותה. שמצאתי את עצמי.

עם הצמיד שלך, כבר לא הלכתי שבוע.

פרק היד שלי חשוף, ומבחירה. אין לו נגיעה יותר אליך, אין בו יותר משמעות עבורך.

אני מתקרבת למועדי הסיכומים שלנו, לפני שנה אמרתי לך שאני לא רוצה להיפרד לפני היומולדת, כי אני לא רוצה שיהיה עצוב, אז משכנו את זה עוד חודשיים וקצת.

עוד מעט שנה. ואפילו מזל טוב לא יכולת להגיד לי שנפגשנו.

עצוב? אולי. מכאיב? קצת.

אבל בעיקר מנותק. שלום.

 


 

אני בת 26, לא עגול, לא גדול.

אז שיהיה במזל!

נכתב על ידי , 25/11/2007 10:06   בקטגוריות עכשיו תורי, אופטימי  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מַאֲבָק


יֵשׁ בְּתוֹכֵךְ מְכַשֵּׁפָה שֶׁצּוֹעֶקֶת,

רַעַל מוֹזֶגֶת,

נִרְגֶּנֶת, רוֹטֶנֶת.

 

וְיֵשׁ בְּתוֹכֵךְ  גַּם יְצוּר מִין עָלוּב

סְמַרְטוּט שֶׁכָּזֶה,

לִרְאוֹת וְלָבוּז.

 

וְנִמְצָא שָׁם גַּם אֶת הַשָּׂטָן הַמַּדִּיח

כָּזֶה שֶׁנּוֹעַד

לְסוֹרַג וּבְרִיחַ.

 

אֲפִילוּ מַלְאָךְ יֵשׁ לַךְ בַּלֵּב

נִצְחִי וְטָהוֹר,

יָפֶה וְשָׁלֵו.

 

וְהֵם רָבִים בֵּינֵיהֶם, נֶאֱבָקִים עַל בְּכוֹרָה

רוֹצִים לִהְיוֹת

רִאשׁוֹנִים בַּשּׁוּרָה.

 

וּבֵין לְבֵין אַתְּ קְצָת נֶעֱלֶמֶת,

כִּי זֶה מְנַצֵּח,

אוֹ, הָאַחֶרֶת.

נכתב על ידי , 15/11/2007 11:22   בקטגוריות שורות קצובות, ביקור בלונה פארק  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)