לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

האוניברסיטה הסגורה


 

למי שעוד לא יודע - וזה בטח רובכם, בפעם הראשונה בתולדותיה האוניברסיטה הפתוחה - מושבתת.

 

סגל ההוראה השבית את הלימודים אחרי מו"מ של למעלה מ-6 חודשים במחאה על כך שהאוניברסיטה הפתוחה, בניגוד לשאר האוניברסיטאות בארץ, מעסיקה את סגל ההוראה שלה (מנחים ורכזי הוראה) בחוזים אישיים בלבד(ובתנאים מקפחים) ואינה מוכנה לחתום על הסכם עבודה קיבוצי. (או ליתר דיוק, הסכימה לחתום רק על הסכם שיצר הרעה משמעותית בתנאים למרבית סגל ההוראה)

 

אני בעד השביתה.

למרות שאני מושבתת נגד רצוני.

למרות שזה הסמסטר האחרון שלי לתואר.

למרות שלא חסרים מקומות עבודה שמקפחים את עובדיהם ומונעים מהם תנאים הוגנים

למרות שישנם חילוקי דעות גם בתוך סגל ההוראה ומובילי המאבק

ולמרות שאני לא ממש יודעת איך ומתי וכיצד יפתרו את המשבר.

 

יכול להיות שסיום התואר שלי יידחה בעוד קצת.

יכול להיות שעוד חודש מהיום אני לא אוכל לנשום מרוב עומס שייווצר מהשלמת הפערים.

יכול להיות שהממוצע שלי יירד כי יהיו חסרים לי שיעורים.

 

אבל גם יכול להיות שהמנחים שלי (ובעיקר המנחות, שהיוו רוב מוחץ בקורסים שלי לאורך כל התואר) יוכלו לנשום קצת בין שיעור לממ"ן כי השכר שלהם יהיה מעט יותר הוגן

גם יכול להיות שאני אוכל להמליץ לסטודנטים עתידיים ללכת למרצה זה או אחר בידיעה ברורה שהוא ימשיך ללמד גם בסמסטר הבא (ולא יפוטר מיד בתום הנוכחי)

וגם יכול להיות שהתארגנות סגל ההוראה בפתוחה היא הפתח להמשך התארגנויות עובדים חזקות, יציבות וראויות במקומות רבים ונוספים (מכללות פרטיות ופרטיות למחצה למשל)

 

ואולי, יום אחד, כשאני אגיע למקום ההוא (כן, גם זה נמצא אי שם בראש) אני אשמח על הימים החסרים הללו/ההם שיתנו/נותנים לי אז/עכשיו את הזכות והיכולת להתפרנס ולעבוד בכבוד.

 

כאן אפשר לראות את העדכונים של סגל ההוראה.

כאן אפשר להצטרף לבלוגרים שתומכים בשביתה

וזאת הקבוצה בפייסבוק.

ומילת תמיכה ממנחה (לשעבר)

 

ומילה אחרונה - גם אם אתם לא קשורים ישירות אבל חושבים שזאת מטרה חשובה, ראויה וצודקת - תפיצו. תכתבו, תקשרו, תגיבו. בשביל למעלה מ-200 חברי ארגון סגל ההוראה באוניברסיטה הפתוחה, ולא פחות חשוב, בשביל 42 אלף סטודנטים ברחבי הארץ, זה חשוב מאין כמותו.

נכתב על ידי , 22/4/2009 09:53  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)