לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


בלי חרטות, בלי מסכות.

בגעגוע פשוט.

עם הכאב ועם פצעי הלב הפתוחים,

ושלווה.

ניגבתי את דמעתך הנדירה,

ולמרות שלא שאלתי,

ידעתי.

גם היא סוג של תשובה.

 

אני מנסה לא לחפור מתחת לשקט שיושב עלי מאתמול בבוקר.

מתמקמת בו בעדינות, שלא יבהל ויברח.

גם אם זאת רק עין הסערה,

גם אם הוא ייגמר עוד שעתיים. גם אם הוא ישאר לעולם.

עכשיו לנשום.

פנימה והחוצה.

 

      אומרים שאין שמחה גדולה יותר משמחה לאיד. אז אומרים.

      כבר יומיים אני מסתובבת עם חיוך גדול, עם דמעות התרגשות בעיניים, עם פרפרים בבטן.

      בגלל שני אנשים אחרים. בגלל שני חברים, שנפגשו, והתאימו, והתלהבו.

      כל כך מגיע להם.

      תעשו טוב, יגיע טוב. אין אפס.

נכתב על ידי , 29/8/2007 14:26   בקטגוריות איזון, שורות קצובות, אופטימי  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאוחר מדי, או מוקדם מדי. תלוי מאיזה צד מסתכלים.


מאוחר. ממש מאוחר. ואני הרי צריכה לקום כל כך מוקדם.

לשטוף מעלי את בלהת הלילה, את רסיסי החלומות המטעים ולהכין את עצמי לקראת יום חדש.

אבל לא. לא היום. לא הלילה בעצם.

כי אני מתגעגעת.

כי אתה רץ לי בחלומות כבר יומיים. מופיע לרגע, זורק מילה, משפט, מתרגז, ונעלם.

למה אתה שם, למה עכשיו? מה אתה מנסה להגיד לי?

כי  במבט חטוף מדי בעיניים אדומות מדי, מחוסר שינה, ומעודף אלכוהול, אני רואה אותך.

עליתי הביתה, התפשטתי לבד.

מול המראה, הורדתי גופיה אדומה וג'ינס הדוקים. היה לי מחשוף מרשים. כזה שנהנים ממנו.

גם את החזייה השחורה הורדתי לבד.

היד כבר הושטה לטלפון, האצבעות כמעט וחייגו.

אני לא אבכה בגללך. לא היום. לא אחרי שהצלחתי לעבור יותר מ-3 ימים בלי לבכות.

בחילה מערבוב של אנשים. בחילה מעודף רגשות שלא מצליחים למצוא חלון.

ניסיתי להתרחק, אפילו נסעתי להורים. ועדיין חלמתי בלילה עליו, עדיין ב-6 בבוקר שהתעוררתי רציתי לחבק אותך.

 

אתה רץ לי בחלומות,

את קיימת בכל נשיקה.

אתה מהווה שלט עצור לכל רגש תועה.

את גורמת לי להסתכל בפיכחון על כל יד מושטת.

אתה כבר חצי שנה לא שלי.

את אף פעם לא היית.

איתך היה בהיר ונקי.

איתך היה מעושן וכבד.

אותך אהבתי.

אותך, עדיין.

נכתב על ידי , 26/8/2007 03:02   בקטגוריות ביקור בלונה פארק, ההוא שהיה, עיניים עצומות לרווחה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה חד, זה מהיר זה חזק, מרוכז, ממותק!


ל-3 שעות חזרתי להיות בת 15.

ג'ינס דהויים, גופיה משוחררת.

שיער פזור, בלי חשבון ללחות.

ואותו חיוך, שלא ירד לשניה.

צרחתי לשמיים, לא ישבתי לרגע. ידיים באוויר, אוזניים שהולמות בקצב, בעיניים עצומות ראיתי ירח מלא מעל כינרת של קיץ.

 

שין בית קוף סמך א-י-מ-פ-ר-י-ה!!!

 

נכתב על ידי , 24/8/2007 00:54   בקטגוריות ספר הזכרונות, עיניים עצומות לרווחה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)