לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

where is my fucking love?!


אני לא אימו-.- אימואים רולזזז!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מטאליקה בסוף לא מופיעים בארץ!


עבדוווווו עליי..איזה זונות!!

אשכרה שילמתי לסלקום ווילום השעמום הזה 50 שקל וחשבתי שלהקות מחול מופיעות..

בסוף אני קולט שם אייל גולן[איזה איכות!!חבל שלא יכלתי להיות בהופעה כי התביישתי שיחשבו שאני לא מאאאאאאאגניב] ,אביב גפן,הגירפות????כיאלו פאקקק אני שלמתי 50 שקל לזיבולל מוח האלה??

 

טוב לא חשוב,עבר..

 

מה שחשוב זה שיש לי חברה..הצעתי לה חברות והיא הסכימה ישר..

וגם מלא זמן לא עידכנתי לפני כן היה לי עוד אחד..אבל נפרדנו כי הוא התפוצץ לי הזבל[זה מרגמיש למי שלא מבין]

עכשיו זה ראש דשא מגניב שטיפחתי וגדל לו קצת דשא..מאוה בחבר השקסיייייי שליי

 

בייי יא לא מגניבים כמוני

נכתב על ידי , 25/11/2007 23:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון*__* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון*__* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)