לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האם ישנם מלאכים בשמי הבלוג


Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

מכתבי אהבה ישנים


באמצע הניקיון ,מוצא בארון קופסת נעליים ישנה שהייתה

מונחת שם בפינה נדמה לי ששנים כאבן שאין לה הופכין,מנקה את

האבק ופותח אותה ,שולה מתוכה צרור מכתבים ישנים ,מתחיל

לקרוא ומתרגש שוב,זיכרונות אהבה ישנים ,כמה זה היה

רומנטי; פעם להתכתב ,כמה שהשטויות שנכתבו היו מרגשים

פעם ,כמה זה כואב עכשיו לקרוא ולהיזכר בכל האהבות

הישנות ,פיספסתי הרבה ,איכזבתי והתאכזבתי
הייתי נותן הכל לחזור לכל אלה שאיכזבתי ,
מה לעשות עם המכתבים ?

בטח הן זרקו את שלי ממזמן ורק אני האדיוט

אוצר אותן . אולי זה הזמן לזרוק אותם לפח?  הרי אין

מה לעשות איתם , רק זכרונות ישנים , מכתבים ישנים שמילותיהם

כבר דהו מזמן .......

אולי זה נעים להיזכר אולי לא אבל כבר החלטתי ,לפח וחסל , מה שהיה היה ,אין שום טעם בלנצור ובטח שלא לנצח . הלאה..............והרגע ניזרק לפח מכתב שמילותיו מסתיימות ב I LOVE YOU FOR EVER AND  EVER  וחתום; בנשיקה באודם אדום , כמה אירוני ,,מנשק אותה לפרידה אחרונה ................
נכתב על ידי , 20/3/2010 13:23   בקטגוריות ביני לבין עצמי, דיבורים דיבורים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט רק אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט רק אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)