לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unfabulous




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

שנים שלא עידכנתי ..


וואי לא הייתי פה כ"כ הרבה זמן ..

אפילו כמעט שכחתי שישלי בלוג .

אוקי אז ככה ,

הזמן רץ ..

מהר מידי .

לא יודעת איך להתמודד עם כל מיני דברים ,

אבל יהייה טוב ?

כמו תמיד מה שכולם אומרים.

לפעמים זה נשמע לי סתם כמו קלישאה מפגרת ,

אבל הפעם אני מאמינה בזה ..

געגועים לדברים מסויימים .. זה יעבור ? יתגבר ?

הייה לי טוב ,

כ"כ טוב ..

ולא ידעתי להעריך את זה ..

מתגעגעת לימים ההם .. חבל שהכל נגמר ..

 


 

ענברי , עומרוש , אורוש ושנינסי שלי .. ?

אני אוהבת אותכן כ"כ ..

ומעריכה את כל העזרה שלכן כל הזמן !

אני מאחלת לכל אחד חברות כמוכן .

3>

נכתב על ידי oran:] , 21/12/2008 11:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  oran:]

בת: 30

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoran:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oran:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)