לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tokio hotel, tom kaulitz and everything between...


הלוג החדש שלי על הלהקה האהובה עלי טוקיו הוטל, על הגיטריסט הכוסון טום... וקצת על החיים בכלל...

Avatarכינוי:  maya_kaulitz

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עידכון אחרי המון המון זמן!!! ^^


אז קודם כל, מצאתי עכשיו בבלוג אחד את התירגום של השיר הישן של טוקיו הוטל - "נישאר חברים" [התרגום לגרמנית זה "Freunde bleiben"

קבלו במחיאות כפיים את התרגום + קרדיט לבלוג מאיפה שמצאתי אותו:

מהבלוג של behing the eyes

Freunde bleiben

[אתם יכולים ללחוץ על השם ולשמוע את השיר]

למרות שאני בטוחה שכולם מכירים את השיר XD

פשוט אהבתי את המילים אז אני חייבת לשים את זה פה:

 

אתה כל מה שאני לא רוצה להיות,

אתה מעדיף להיות מת מאשר להיות ביל.

תעוף ממני, לא צריך להודות לי.

אין לי מושג מה זה,

 זה מעצבן אותי כשאתה נמצא שם,

פרצוף תחת – אל תיקח את זה אישית.

 

אני לא מדבר עם חרא כמוך,

אני לא אוהב את אותם הלהקות כמוך,

זה בסדר מבחינתי.

אבל, תעשה לי רק טובה אחת.

 

בבקשה, בוא לא נישאר חברים.

זה עדיף מאשר לא לסבול אחד את השני.

 לא נביע יותר דעה, זה עדיף על החיוכים.

עדיף שלא נישאר חברים,

 

זה בסדר מבחינתך, או שלא.

בלי טיפוסים כמוך וכמוני,

יהיה משעמם.

 

אני חייב לראות אותך כל יום,

ואתה מבין את כל השאר,

 אתה הכי מגניב בין כל המטומטמים האלה.

ממקד את כל השרשראות והקעקועים,

אמא תמיד מרשה הכל.

בגלל זה אתה תמיד סוחב את אבא בתחתונים.

 

לא אכפת לי מחרא כמוך.

אני לא אוהבת אותם בנות כמוך,

זה בסדר מבחינתי,

אבל תעשה לי רק טובה אחת,

 

בבקשה, בוא לא נישאר חברים.

זה עדיף מאשר לא לסבול אחד את השני.

לא נביע יותר דעה, זה עדיף על החיוכים.

עדיף שלא נישאר חברים

זה בסדר מבחינתך , או שלא. בלי טיפוסים כמוך וכמוני, יהיה משעמם. אל תתחנף , יש לי כוונות טובות אלייך.

בבקשה, בוא לא נישאר חברים,

זה עדיף מאשר לא לסבול אחד את השני.

 לא נביע יותר דעה, זה עדיף על החיוכים.

עדיף שלא נישאר חברים.



ועוד קצת מהחיים שלי...
הבאתי את יאנה, חברה שלי לעבודה איתי, כאילו שהיא תעבוד איתי, אבל הבוס המניאק שלנו חושב שאנחנו מדברות יותר מידי ולכן החליט שאנחנו לא נהיה ביחד בחנות, ז"א שלא נעבוד ביחד. אז במקום לפטר אותה הם חילקו לנו את השעות...
למען האמת, לא ממש אכפת לי, שתעבוד כל עוד היא יכולה, אבל אני ממש ממש צריכה את הכסף שאני מתכוונת להרוויח בעבודה הזאת כי אני רוצה לצאת ליורוטריפ בסוף י"ב עם אוליה ואיתה... אני עכשיו לא ממש בטוחה שאני אוכל לחסוך את כמות הכסף שאני זוקוקה לו עם כמות השעות שיש לי...
אין לי מושג מה לעשות, כי אני לא רוצה שיפטרו את יאנה, אבל חשבתי שבזה שנעבוד ביחד נוכל להיות יותר זמן ביחד וככה גם היא כיוותה, אבל בסוף יצא הכל הפוך... שייסא...
שיהיה...

יא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מחר מפגש המעריצות בעזריאלי!!!!!!
סוף סוף אפשר להיפגש שוב עם כולם ולשיר בפומבי את שירי טוקיו הוטל הנפלאים!!! [כאילו שאני לא עושה את זה ברחובות ירושלים שלנו... לבד או עם אוליה... חחחח]
אבל הכי באסה שבטח יהיה דיי קר ולכן אפילו אם אני אלבש חולצה של טוקיו הוטל לא יראו אותה מתחת למעיל, ואני לא מתכוונת להוריד את המעיל כי יהיה קר!!!! בבררר...
נראה כבר מה יהיה...

אז זהו לבנתיים...
אין לי מושג מתי יהיה העידכון הבא,אבל הפעם זה היה בכלל מהמחשב של אבא שלי כי אין לי כוח להפעיל את המחשב שלי ואני צריכה עוד כמה דקות לצאת לעבודה להחליף את יאנה, אז להיתראות לכם ובהצלחה!! ^^

נ.ב. התחלתי לתרגם את הסיפור של חברה שלי מעיברית לאנגלית עם טיפה שינויים... היא תעדכן את זה בבלוג שלה עם ההמשך [שיבוא בקרוב מאוד] ואז אם תרצו תוכלו להוריד את זה דרך הבלוג שלי

חז שמח לכולם ואל תשמינו עם אכילת הסופגניות! ^^
נכתב על ידי maya_kaulitz , 9/12/2007 13:27  
544 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Victoria_Kentucky ב-11/11/2012 14:30



6,480
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaya_kaulitz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maya_kaulitz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)