לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של טולי


ככה אני -ואם למישו לא טוב הוא יכול לקפוץ לי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מתגעגעת מאוד...


לא נראה לי שזה מעניין מישהו אבל פתחתי פייסבוק.. זה רק בשביל לשמור על קשר עם החברים שלי מחו"ל שאני ממש מתגעגעת אליהם... אבל שנכנסים לזה רואים שזה מגניב שימושי ואחלה.. (מדברת אחת שנסחפה קצת) בקיצור אני ממש מתגעגעת אליהם כי הם אחלה אנשים ואני מקווה שאני עוד יפגוש אותם מתישהו בחיים שלי... חוץ מזה הגעתי ל 900 גולשים.... ואני משתלדת לעדכן רק שצריך כדי שיהיו לי גם תגובות... :)

3>טולי

נכתב על ידי , 11/8/2008 20:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי!


אחרי כמעט חודש לבד בארה"ב-(מזה לבד? במחנה קיץ עם עוד המון אנשים כן?) חזרתי לבית... ביום רביעי חזרתי.. לוקח לי קצת זמן להסתגל לסביבה מחדש.. אני כותבת בבלוג כי זה אחד המקומות שממש התחברתי אליהם.. הייתי נכנסת לפה לפחות פעמיים בשבוע אם לא כל יום.. כתבתי  יומן שהייתי בחו"ל.. אולי אני יפרסם ממנו קטעים... דווקא היה לי כיף.. אני מאוד אשמח לחזור לשם.. אני כבר מתגעגעת לחברים שם.. עוד מעט מתחילה השנה. והבטחתי לעצמי שהשנה בבצפר הולכת להיות שונה.. אין לי כוח לכל הבולשיט של שנה שעברה.. השנה הזאת הולכת להיות אפילו טובה מאוד... ואני לא כמו אלה שמבטיחים ולא מקיימים... טוב התגעגעתי לכל החברים שלי... לכל דבר... ועכשיו אני פה מתחילה להתגעגע לשם.. אני ישתדל לכתוב בקרוב..

3> טולי

נכתב על ידי , 9/8/2008 18:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 243569629 




1,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-mrs.Tooli- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -mrs.Tooli- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)