לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


במקום להתפלל לחיות בגן עדן הפסק לעשות לעצמך גיהנום...

Avatarכינוי:  חנוש=}

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

החלטתי מה נסגר עם הבלוג הסגור...


 

טוב..מה שהחלטתי אחרי כל התגובות המדהימות..ממש תודה על הכל!!!...אבל...אני חושבת שאני אסגור....

באמת תודה על הכל3> ואם יש עכשיו אלה שנכנסים ואומרים בלב שסתם אני רוצה צומי כי לא מגיבים לי?!?!....שיחשבו מה שבא להם....אני  יודעת שזה לא נכון ובאמת התכוונתי לסגור...והנה אני סוגרת...מה שכן..אני חושבת שאולי אני אפתח עוד איזה חצי שנה או שנה בלוג חדש!!...אולי!!....אבל כבר לא תדעו שזו אני...וגם נראלי שחשפתי קצת דברים...יותר מדיי דברים...אז עכשיו זו הזדמנות לפתוח בלוג חדש..שהכינוי הוא לא השם שלי..ברשימות יהיה טיפה פחות דברים...ומשוו כזה..בערך....אז זהו...תודה לכל מי ששמר איתי קשר עד עכשיו ..היה ממש כיף...עוד שנייה אני בוכה..חח..לא סתם..X3

בקיצור שהו..היה נעים להכיר וכתוב...

תגיבו מה שבא לכם...

צ'או3>

 

נכתב על ידי חנוש=} , 10/1/2008 16:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת:) ב-2/6/2008 17:06
 



סגרתי תבלוג..אבל כרגיל..למי אכפת....


 

                                    טוב....החלטתי לסגור את הבלוג....

                      כי בלואכי אין לי זמן להכנס...פעם הייתי מכורה לזה..אבל עכשיו לא..

                    וגם אם אני מצליחה להיכנס אתם אפילו לא מגיבים...אז מה  הטעם?

            היה כיף עד עכשיו....וזהו...אם אתם ממשיכים להגיב..אז כאילו בכיף שלכם..אבל בעיקרון הבלוג סגור.....

           אולי אני אפתח בלוג חדשמתיישהו...אבל כברלאתדעו שזו אני..כי אני אחליף כינוי.....

                               זהו....בטח גם לזה אפחד לא יטרח להגיב....

                 חוץ מזה הוא כבר פתוח איזה שנתים...וזה מספיק..חלף זמנו...

                                               יאללה ...

                                                             צ'או

נכתב על ידי חנוש=} , 6/1/2008 17:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של cookie monster . ב-8/1/2008 17:58
 





5,115
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנוש=} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנוש=} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)