לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז איך עבר היום על גלית?!


אז איך היום עבר על גלית?

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 193960268 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

עופרת יצוקה, חנוכה, והתקופה האחרונה.


חודשיים בערך שלא עדכנתי.. יש לי כ"כ הרבה על מה

אני אתחיל עם הנושא הכי חשוב - עופרת יצוקה

קודם כול לפני שאני אגיד את כל מה שאני חושבת, אני רוצה להגיד דבר קטן

אם יש משו שכתבתי כאן, ומישו לא מסכים איתי - קפצולי.

אינלי בעיה שתחשבו אחרת, אבל זה לא מעניין אותי, אז בלי תגובות נאצה.. באמת למי יש כוח לזה עכשיו

אז.. ככה

קודם כל- כל הכבוד אחד גדול לצבא המדהים שלנו - צה"ל.

עושים את העבודה שלהם פרפקט, אמיצים!!!!

אני חושבת שישראל רחמניים מידי... ממש אבל

למה לעזאזל לפני כל פיצוץ צה"ל מתקשרים לתושבים שגרים באותו האיזור ומודיעים להם? כי הם תושבים מסכנים?

סליחה? ואני? והמשפחה שלי? וב"ש? אשדוד, יבנה, אשקלון, שדרות? האנשים שהגראדים פוגעים להם ישירות בבית?

אז תפסיקו לבלבל בשכל, ושיפוצצו את כוווווווווווווווולם

מה שעוד מעצבן אותי

שלעזה המסכנימצ'יקים חסר תרופות, ואוכל... ומי מביא להם? פראיירים מס' אחת- ישראל.

את מי זה מעניייייייייין שחסר את מי?! אנחנו במלחמה אנשים, מ ל ח מ ה ! אנחנו נגדם, לא איתם ולא בעדם!!!!!!!!!

אז למה לעזור? 'אזרחים מסכנים' אעלק.. אחד התירוצים המסכנים ששמעתי

ועוד בחדשות ערוץ 22 מראיינים תושבי עזה, ורופאי עזה כדי לספר כמה קשה להם... כדי לספר את הנזק שאנחנו עושים להם

זו אשכרה מזוכיסטיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ה', שמישו יסביר לי את החוקיות המטומטמת הזו

יש לי עוד כ"כ הרבה להגיד...באמת, זה כלום

אני ואולגה תכננו להשתלט על רדיו דרום.. יש שמה תוכנית שאתה יכול להתקשר ולדבר.. כנראה שנתקשר ונזיין תשכל שמה חחח

ובואו נתפלל כולנו, תהילים - שכל צה"ל ייצאו שלמים ובריאים מרצועת עזה... [הם נכנסו רגלית, אם לא שמעתם..]


טוווווווווווווווב נושא אחד סיימנו!

נעבור לבא.. תקופת אחרי החגים

מאז לא עדכנתי....איך היא הייתה? מחורשנת ביותר.

אבל העיקר זה עבר:]

מיד אחרי התקופה הזו, הגיע חנוכה! היה סבבות :)

ב23.12 - טרופיקנה - היה כיף!!!!!!!!!!!!!!!! שתינו כזה בקטנה, ואני ואירה כרגיל מתות אחת על השנייה כשאנחנו שתויות

24- הופעה של סינרגיה המלכים  - ברוררררר שהיה טואוב!

25- ת"א - בבוקר רציתי כבר לא ללכת, מכלמיני סיבות.. אבל בזכות השכנועים של אולגה הלכתי בסוף חחח

 

טוב ניתן בתמונות

מהטרופיקנה -

 

 

אני ואולגיצ'קה עשינו בוק! כוסיות או לא? (ברור שכן!)

 

 

התאהבתי בתמונה הזו!

 

גם בזו התאהבתי!!

 

 

 

 

חחחחחחח טוב שיום אחרי הטרופיקנה, חצי עולם שלח לי ''מה עשית בוק בטרופיקנה או  מה?'' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

700 תמונות שלי XD

ואלו ששמתי באפור, יש את המקורית, ואלו ששמתי בגוון חום כזה, יש גם באפור וגם מקורית

וכנראה הצלם מאוהב... שם תתמונה הצבעונית שלי ושל אירה [זו שאהבתי] 3 פעם לפחות(לא כולל העיצובים של התמונה)

קיצר היה טואוב ;)

 

בהופעה של סינרגיה? היה מדהים. מ ל כ י ם !

ולפני זה נפגשתי עם כמה ילדים מהפורום(של סינרגיה)... היה ממש כיף איתם בהופעה!!! צרחנו וקפצנו כמו משוגעים(:

 

בת"א, אינלי כוח לפרט חחח.. ותתפלאו, אין תמונות.. בכלל!!!!!!

הפעם לא חיכינו לרכבת שעה.. כמעט כמעט._. בסוף הספקנו.

 

הא כן, והיה מתישו בין הימים סמנריון... היה נחמד +-

שתינו לא קצת, וגם שמעתי לא קצת חחח... למשל שאני וזיווה הצטרפתנו -_-" מקווה שזה לא נכון, אבל רוזה אמרה ש99% כן..

וכרגיל, אני ואירה מתות אחת על השנייה XDDD

*אירה מקיאה*

אני:"לאאאאאאאאא רינה!!!!!!!!!!!!!!!! אירה מקיאה לאאאאאאאאאאאאאא" *בוכה עד יללות קשות!*

קיצר היה מאגניבD:


באלי לכתוב על התקופה האחרונה....עברו עליי המון דברים..טובים

אז הנה נגמרה לה שנת 2008... איך היא הייתה? סבבה. אני כבר לא זוכרת כלוווווווום חחחח

אני רק זוכרת המון צחוקים....במיוחד מהחופש הגדול... אוח ועידותאולגהדני. זו הייתה תקופה מצחיקה חחח

ואגב, זו שנה שניסיתי בה המון דברים אין דה פירסט טיימ

ל2009 אני מאחלת לעצמי להישאר בדיוק אותו האדם! אני מרוצה מאיך שאני, ומי שלא יכול לקפוצלי

נהייתי יותר חכמה, עכשיו אני יודעת איך צריך להיות ולמי, יודעת להנות מהחיים ו....מקווה להשתפר בלימודים ובהתנהגות בבצפר ><

 

אז, אפשר להגיד שמסוכות דבר אחד אפיין את התקופה האחרונה. דבר אחד היה בכל מקום,

דבר אחד צץ כל פעם מחדש, דבר אחד לא הפסיק לשגע אותי - בנים.

ואני לא צוחקת! אנלע מתכוונת לאחד.. אלא למיליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הלו כמה אתם?!

וכשאני אומרת בכל חור, אז בכל חור: קניון [או-אה, מה שהלך שםXD] מקדונל 'ס, אוטובוס, רכבת חח, מסיבות, אתרים, ואפילו בתחרות של אולגה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה מטריד.

ועוד לא עברתי תתקופה חח.. אבל לא, אני עדיין חוללללההההההה על בנים.. לא נמאס לי מזה :)

והבנתי וואו, א לוט אוף טינגס שהייתי צריכה לדעת מזמן!

קודם כל, את זה כבר הבנתי אבל התקופה הזו רק חיזקה לי את זה- מצטערת על כל דבר שעשיתי למענך. ממש ממש מצטערת

אם עכשיו את כזו "חזקה", תסתדרי בעצמך.. כפויית טובה, איכס. לא מבינה בכלל למה עשיתי את כל מה שעשיתי בשבילך

ניסיתי וניסיתי להתקרב ולשפר, אבל זין עלייך. באמת שאני לא מנסה שומדבר יותר.. תמיד חייבת מישו להישען עליו, פ'חח.

תישארי עם החיים האומללים שלך

חבל, באמת חבל... חבל לפספס בנאדם כמוני

ואכן, כמו ששמתם לב.. הביטחון העצמי רק עולההההההההההההה ועולהההההההה וממשיך לשים זין על כולם :)

 

יאו כמה כתבתי.. אני בעצמי לא שמתי לב חחחח

התגעגעתי ללכתוב בבלוג :) זין אני אפרוש.

אגב, יש לי כלב חדש.. ריינג'ר.. נפרט עליו בפוסט אחר אינלי כוח עכשיו

אזזזזז אני אפרוש למיטה... נהיה מאוד קר

לילה טוב לכולם, ודרומיים תהיו ח-ז-ק-י-ם! צה"ל עושה את הכל בשבילנו, אז אל תעזבו כמו פחדנים

בע"ה אנחנו ננצח.

אגב, עוד חודש בחירות... מעניין מי יהיה ראש ממשלה הבא של ישראל :] למי אתם מצביעים?

ומילה אחרונה - נסטיק! מזל טוב!

טוב, פה כבר אין מקום נראלי להשחיל מילה XD

אני כבר אתקשר אלייך במשך היום(:

 

שבוע ולילה טובים..ורגועים לשם שינוי.



 

עריכה 2:

5.1, 03:30



 

עריכה 2:

5.1, 03:25

 

באלי עוד קצת תמונות.. ונורא נורא משעמם..........

 

בת"א, אני אולגה וקשיש בן 18 :)

 

קצת מהסמנריון:

אני ואירה בבוקר [אהבתי תתמונה חח]

 

אני זוכרת היה קטע שסתם אני ואירה הצטלמנו ונדחפנו אל אנשים כדי להצטלם,

פתאום כולם התחילו להצטלם! כולם פשוט! מושפעים.(:

 

יהיה טוב(:

חתוליייייייייייייייייייייי [איזה שכונה יצאתי פה:D]

אירצ'ע3/>

תשימו לב איזה רגליים שמנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחח

 

כשהיינו כבר בחדר- אני וויקה

 

אני ורוזה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 

 

אהבתי רצח!

 

טובטוב, נראלי זה הפוסט הכי ארוך שעשיתי בכל החיים שלי! חחחחח

אללה, סיימתי עם הפוסט הזה סופית!

המשך שבוע מעולה ורגוע!

נכתב על ידי , 4/1/2009 04:22   בקטגוריות עזה, עופרת יצוקה, חנוכה, תמונות, סינרגיה  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Davys Heart ב-3/2/2009 09:42
 





25,112
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלייה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלייה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)