לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silverstein's fan


זקן כבר 19 :(( גר בצפון באיזה חור נידח שלא מוכר לאף אחד קוראים לו מסד אוהב לבלות ואוהב אותכם גם

כינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

חודשיים


אני וליהי ניהיה בשבת חודשיים ביחד אין לכם מושג כמה זה מעצבן ומתסכל לדעת שיש לכם חודשיים ואתה לא יכול לראות אותה כי צריך להרגע כי ההורים של שנינו מודעים ליותר מדי דברים ומתחיל להיות מסובך היום אמא שלי נסתה להשפיע עליי ואמרה לי לעזוב אותה כי היא לא מרוצה מהעניין ולאומת זאת אבא שלי בא בצורה נחמדה ותומך בזה איזה נחמד מלחמה בין ההורים עם כדאי להיות איתה או לא נו באמת חודשיים זה לא שאנחנו מתחתנים מחר ומחרתיים אבל מצד שני אנחנו כבר אמרנו שזה לנצח וזה אז איאפשר לדעת בקיצור היום היה לי קצת קשה עם כל הקשר הזה אבל אני לא מוותר אני אוהב אותך ליהי יפה שלי ואמרתי לך אני אלך איתך עד הסוף לא אוותר לא משנה מה רק דבר אחד יכול לגרום לי לוותר ואת יודעת מהו כבר וזה... שאת תגידי "אני מוותרת" אז אם אני לא נכנע אז אל תכנעי בגללי אני אוהב אותך ולא אתן לזה ללכת ככה סתם אוהב אותך יפה שלי מזל טוב.... מוווווווווואהההההההההההה  אוהב אותך יפה שלי אוהב אותךךךךךךךךךךך 3333333333333> 

i can give up and leave this all
evry one tell me that i should to do
but i dont
dont want to give up
i love you and never give up
so dont give up because of me
i dont give up i love u and u tell
i love you and its forever
untill my last dip
i stay with u

we strong toghter
dont lose this strong love
i love u so much
u say u love me always
i want to be with u forever and ever
and never forget this

i love to see ur smile in the morning
in my mind
and i love to see your preaty face
wake up with me

i was with 4 days twenty four/sevan
and i feal like its was half years
i so love to see how u
smile this smile i never
saw on your face before
and no one see
and i so love to feel your tucht
i just love you

so dont let me go
i want to love you
dont ask if i realy want to be with you
because its what can make me
to give up
i dont want it i love you
love you like no one can
 

נכתב על ידי , 1/10/2007 21:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת,ללא גבולות. ב-6/10/2007 19:15



2,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxnicoxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxnicoxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)