לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silverstein's fan


זקן כבר 19 :(( גר בצפון באיזה חור נידח שלא מוכר לאף אחד קוראים לו מסד אוהב לבלות ואוהב אותכם גם

כינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מזל טוב...


יאי יש ליהי היה יומולדת לא מזמן כבר לא קטינה כמו שאתם חושבים חחח סתם היא כן קטינה אבל לא אכפת לי P: חחח  אממ מצטער שלא רשמתי את זה ביום ראשון לא היה לי איך להגיע למחשב אבל לא נורא גם חמישה ימים היא יכולה לסלוח לי על זה.... ואם לא אז בעייה שלה חחח P: סתם סתם(תומר מציל כרגיל)המבין יבין לא משנה... מזל טוב יפה שלי עד 120  מווווווווווווווואההההההההההההה אוהב אותךך אמממ וגם ביום שלישי יש לנו 3 חודשים!!! איזה כיף :) תקנאו כולכם יש לי את הילדה הכי יפה ואין מישו שיכול לאהוב אותה כמוני ואין מישו שיכול לאהוב כמוה!!! :)))   D:

ניהייתי בלוגר חופר אבל לא נורא חחח אתם עדיין אוהבים אותי P: אני חושב....



                                   3>

ולכבוד הפוסט אני מגדיש משו מגניב ביותר ואני יודע שזה לא קשור לרומנטיקה חחח

http://youtube.com/watch?v=DsNFxOOnjgw

נכתב על ידי , 1/11/2007 12:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~~FREAK~~ ב-6/12/2007 21:05



2,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxnicoxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxnicoxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)