לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My story


כמהמהמהמהמה דברים עלי ועל חיי !

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 386988613 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

להלההל עידכוןן


טוב ,

אז ככה חופש גדול זה ממש לא נראה לי ככה ולמה אתם שואלים?

כי אני עובדת כ"כ קשה בשביל הדברים הכי קטנים שגם אותם אמא לא יכולה לתת לי ,לא בגלל חוסר רצון בגלל חוסר היכולת לתת לי את זה..

ממ בגלל שאני עובדת עד שעות מאוחרות בלילה אני ישנה עד הצהרים קמה הולכת לצופים או סתם לעיר אמא כועסת עלי..ובכלל יש ערב אחד שאני לא עובדת היא מצפה שאני יעזור בבית למרות שבאלי לצאת עם חברות..

אהה ועוד משהו היא חיה בסרט שאני משקרת לה..מה?איך?ולמה!!!!

ותראו למה כי הלכתי עם חברה לבריכה ולא היה לי איך להודיע לה אז היא כועסת זה לא בעיה שלי שאין לי שיחות אפילו רק להם(להורים) אז שלא יאשימו אותי ואז כשאני אומרת להם פתחו לי את השיחות הם אומרים לי לא את תעשי חשבון גדול קני תוקמן כאילו מהכסף שלי כאילו שיש לי כסף אני עובדת בעבודה מחורבת מרוויחה 100 שקל ללילה וטיפים שאיתם אני סתם קונה דברים צמיד טבעת וסתם אוכלת עם חברות בחוץ .מבינים כאילו את עובדת תחיי עם הכסף הזה כאילו פאק אני עובדת בשביל להקל עליכם בהוצאות שלי בחופש המחורבן הזה והם לא מבינים את זה!!!

וזה משגע אותי זה כ"כ מחרפן אותי.

 

טוב בכל זאת היו ימים שנהנתי..

יום שבת אני יוצא לטיול הראשון של הצופים החופש נתראה ב25.1 ליעדכון+תמונות(אולי)

 

 

אוהבת אותכם מלאמלאמלאמלא!!!!

 

שוחי ^^

 

 

_______________

זוריידי הבנים האלה ..נשבעת לך שאני יזיין אותם!!!!

נכתב על ידי , 16/7/2008 13:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,992
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoN :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoN :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)