לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My story


כמהמהמהמהמה דברים עלי ועל חיי !

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 386988613 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

עידכוניישןןן


אעע ,

כבר חופש גדולל.

אז כן פנאן לנו..בעצם לי..חח עמ"ל חדרה היחידים שיצאו לחופש גדול בזמן כאילו...חחח..מצחיק הא?

אז כן לא שבתנו אז יצאנו לחופש בזמן..

ממ אני ממשיכה לעבוד בשביל הטיולים של הצופים..

ביום ראשון אני עובדת בעז"ה נעשה טיפים..!!

ואז יהיו לי 400 שקל ואבא ילווה לי את השאר כדי שאני אוכל לצאת לטיולים :]]

 

להלהלה..

כמה אכלתיי גאדד אני כל היום אוכלת,

יאוו איזה כיף לי אני משחקת כדורסל עם שי החתיךך.

אמי..את תראי איזה כיף יהיה במחנ"ק ;] (תביני למה:])

 

 

ממ ,

ואיי איך חסר לי בצפר כאילו מסגרת וכל זה..מחרפןן!!

 

שבוע שעבר היה לידיד שלי יומולדת הלכתי ראיתי את מתן דיברנו איזה חמוד הוא..

שרקי ובתאל חזרוו..

יום שלישי הייתה פעולת התנסות בצופים לג' אבל לא השתתפתי למרות שהכנתי הכל סידרתי ארגנתי כל היום התרוצצתי כדי שזה יהיה מושלםפ אבל זה נדפק לי בסוף אז ישבתי בצד..לא משנה אולי הדרכה לא כ"כ מתאימה לי!

 

ממ וזהוו :)

המשך חופש נעיםם :]

נכתב על ידי , 27/6/2008 11:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אויי ..


החיים טובים ,

אני בבצפר בשיעור פיזיקה מעדכנת הא?מגניב לא?

חח סתם שיעור אחרון חופשי ויש כאן מחשבים ..

ץשאלו למה נזכרתי בבלוג פתאום..

זה בגלל שבבוקר המחנכת שלי החליטה לספר לי שהיא קוראת לי בבלוג!!!!!

כל עוד היה לי בלוג המורים שלי היו קוראים בו מה אין להם חיים(אחמאחמרחלאחמאחמ)

חח טוב אם זה עושה לך טוב אז פנאןן תהני לךך ,

או שבעצם לא.?

טובבב זהו לחלק של המורים..

 

_____________

יאייי מצאתי עבודה היום אני עובדת ביום השלישי שלי שם..

אני ממלצרת,באולם אירועים..

יש לי כבר 300 שקל טיפים אין לי בינתים כי די הפכתי על אנשים אוכלל וצלחותת חח..

טוב אני ימשיך ובע"ה יהיה לי מספיק כסף למחנ"ק ולקורס חמישיות בלי להרוג את ההורים :]

 

אעאעאעאעאעאעאע

 

                                   שוחי :]]

 

נ.ב.

רחל בבקשה תגיבייי :)

נכתב על ידי , 12/6/2008 11:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להלהלה עידכוןן(סופסוףף)


טובב ,

עידכון אחרי פולל זמןן..

אז שלשום היה חג שבועות אחד הטובים כמה אכלתייי :P

ממ אתמול היה ערב שכבה אצל דול אחד הטובים..:]

 

___________________

אעע ,

אני בדילמה ענקיתת עצומה..

אז ככה יש לי חברה ממש טובה באמת ואני מתה עליה עכשיו היא עשתה בשבילי טובה לא כזו גדולה אבל עשתה ועכשיו כשאנחנו קובעות דברים ואני מבטלת היא כל הזמן אומרת לי אני עשיתי את זה בשבילך נכון כאילו זה התירוץ שלה כדי שאני יבוא איתה לכל מיני מקומות..

עכשיו הרבה אמרו לי לא להתחבר איתה ככה אבל אין מה לעשות אנחנו אותו הדבר ולא משנה אבל זה קשה לי דיברתי עם שתי חברות והן אמרו לי להתרחק ממנה כי זה יפגע בי..בקיצור אמרתי להן שזה לא אפשרי מבחינתי..וזה באמת ככה אני לא יכולה שניה בלעדיה והיא יודעת את זה אבל אני לא בטוחה אם להתרחק ממנה למרות שאני לא יכולה ויהיה לי הכי קשה בעולם...

טוב אוףף..

 

זזתי להתארגן אני עפה הביתה ולעבודהה..

 

שוחי :]

 

 

 

נ..ב

מצאתי עבודה..חח :]

נכתב על ידי , 10/6/2008 15:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,992
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoN :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoN :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)