לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השקט שבחוץ והרעש שבפנים


השקט שבחוץ והרעש שבפנים.

כינוי:  שארון :]

בת: 20





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

נעדרת:מוזה


בזמן האחרון,אני לא מצליחה לכתוב כלום

אני מתחילה קטע וניתקעת!

ולא מצליחה להמשיך.אז אני מתחילה עוד קטע ושוב ושוב

אבל אני לא מצליחה ללכת לאיבוד בפנים להרגיש את זה כמו פעם

לדמיין את זה קורה בראש.

עבר כל כך הרבה זמן מאז שכתבתי קטע טוב

שאני  מרגישה כאילו מישהו בא אליי בלילה ולקח מימני

את המתנה שפיית השיניים נתנה לי כשהייתי קטנה לכתוב.

לכתוב באמת מהלב ומהנשמה להוציא את כל החרא הזה החוצה מתוכי

להרגיש את ההקלה זאת אחרי שאני כותבת משהו שאני מתכוונת אליו.

אבל אני לא מצליחה והכי גרוע זה שאני לא יכולה להסביר למה.

 


בסוף אני יצטרך לעשות חוקן.

נכתב על ידי שארון :] , 23/8/2007 10:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



!!!!!!!


למה תמיד הכל חייב להרס?

למה אף פעם אסור לתכנן דברים?

לה אי אפשר להיות אופטימי בעולם הזה..

 

ולמה המקלדת המטומטמת הזאת עדיין קשה!!!!!

היא כאן כבר שנה..

נכתב על ידי שארון :] , 10/8/2007 20:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להחזיר אהבה


אני צריכה מישהו

שיראה לי מה אני שווה

אני צריכה מישהו שיגיד לי

כמה אני מושלמת ויפה

אני צריכה מישהו

שיעודד אותי כשרע לי

וישמח איתי כשטוב לי

אני צריכה מישהו שיעזור לי

להתגבר על הקשיים

שיתן לי להיות אצלו כשאני בריב עם המשפחה

אני צריכה מישהו שיאהב אותי

מישהו שאוכל להחזיר לו אהבה

 

נכתב על ידי שארון :] , 4/8/2007 15:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

261
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשארון :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שארון :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)