לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מושידוווו !


הבלוג שעוד לא החליט מי קהל היעד שלו..

כינוי:  מושידון

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פוסט סליחה


איך אתה מעז לתת לבנאדם כל כך לא מושי לעשות לך פוסט, הא?!
איך?!?!
מזה הפוסט המזעזע הזה?!?!
אולי אני פשוט אקום ואלך?
[חזרתי, היה לי פיפי רצחני]
 
בקיצור- אני רוצה לשלוח את הצטערותי לקוראים על הפוסט הקודם. לא אני כתבתי אותו, אתם מכירים את הסגנון כתיבה שלי למושידו..
הממ..
כאילו, איפה המושיות שבדבר? למה לכתוב דבר כ"כ לא משמח
זה באמת אוי אוי כ"כ נורא [סטייל פנינקה רוזנבלום]
 
טוב, אז מעלליו של מושידו היום!
 
נתחיל בזה שהוא מחבק כריות בפרהסיה


ואי תגלח ידיים
 
 
הוא שמע ספייס גירלז מהבוקר  עד הלילה ושרף קלוריות כמו ילד טוב ע"י ריקוד שמח!! D:
 


שמתי תמונה ישנה בכוונה כי העדכניות שלהם די זוועתיות  האמ בטן הריון וצלוליטיס האמ האמממממ בונא שיעול כבד אני אלך לרופא
 
טוב זהו הלכתי .. ^^
 
יום מושי לכולם
 
Emo=Homo  (למי שהיו ספקות)
 
נכתב על ידי מושידון , 9/2/2008 22:06  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,611
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למושידון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מושידון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)