לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

†Swine Influenza†


אני חזיר לבן בן לבנים מימי בראשית

Avatarכינוי: 

בן: 18

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הווזווזים חוזרים- איך הופכים סרט לקאלט?


ראיתי היום לראשונה בחיי את הסרט קזבלן (וגם את זה ראיתי מהאמצע).

סרט קצת  אבל בגלל התקופה לא בגלל שהוא ישראלי, הסרט מציג )כמו כל סרט קאלט ישראלי אחר) מציג את התקופה והחברה הישראלית בה מתרחשת העלילה (לצורך העניין שנת 73, לפני מלחמת יום הכיפורים).

כל המתחים העדתיים, הסטריאוטיפים והאשכנזים שדופקים את השחורים... כמובן שכדי לא ליצור הסטה אז דופקים גם אשכנזים אחרים, אבל קשה לפספס את מטרת המחבר.

בסרט גם הופיע המילה 'ווזווז' כמה וכמה פעמים.

 

אז מה צריכים לעשות בשביל להפוך סרט ישראלי לקאלט?

גזענות!

והרבה, הרבה סטראוטיפים

 

אז ראינו את הגיבור המרוקאי העבריין טוב הלב והאומלל (כמו בכל סרט) שיצא אחרי 1970.

(בסרטי אבי ביטר מוחלף המרוקאי בתורכי- רק אלו אינם סרטי קאלט).

 

הפולנים (כמו בכל סרט בכלל) שמאופיינים באופי הפולני, הבישול הגרוע, והניג'סיות במיוחד לילדים שלהם. לא עשירים במיוחד אבל דואגים שהבן שלהם ייתחתן עם בת של רופא.

 

הרומני הקומבינטור- בסרט הזה לא הופיע הרומני הקומבינטור אבל הוא מופיע בהרבה סרטי קאלט אחרים דווקא בתור אחת הדמויות שמופיעות כקורבן לעוני ולאפלייה.

 

ההונגרי הרשע- כן, זו לא המצאה שלי. שם ההונגרי המתורבת והרשע, הוא באמת ההונגרי המתורבת והרשע.

 

התימני הרוקד והשר

 

האשכנזי הכללי והרשע- לא ידוע מאיזה מוצא בדיוק, על-פי השם ניתן להניח שמזרח אירופאי. תמיד מחזיק בתפקידים בכירים בעירייה או במקומות כאלה ואחרים, או ממלא את הפקודות של הבכירים ומטרתו להעיף את הדיירים מהבתים שלהם או להרוס את הבתים כדי לבנות קניון או בתים חדשים.

לרוב מסיים במשפט "זה ייגמר בבית משפט!" או משהו כזה.

 

הייקע- הגרמני האצילי והפלצן שגר בדירת פאר בתל-אביב והבת שלו מתאהבת בארכי-פרכי מהרחוב.

 

וכמובן העיראקי הלירי- בכל סרט יש אחד כזה, וזה גם לרוב אותו שחקן (עיראקי, יש אחד כזה גם בכוכבים של שלומי, שזה סרט חדש יחסית.) שמלא בחכמת חיים ונותן משפטי חכמה חדים כאלה על החיים וכל מיני מטאפורות. אם יש לכם אחד כזה עשיתם סרט לתאפרת מדינת ישראל.

 

 

 

ד"א, בלי קשר לפוסט, אתמול יצא משהו שלא קרה לי מעולם: התנשקתי עם שתי בחורות שונות בטווח זמן של בערך חצי שעה מאחת לשנייה.

מטורף!

נכתב על ידי , 14/10/2008 16:53   בקטגוריות ווזווז, ווזווזים, אשכנזים, גזענות, מרוקאים, עיראקים, פולנים, רומנים, אשכנזים, הונגרים, קזבלן, תימנים, סרטים, קאלט, ייקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדרש שם.




מישהו מוכן להסביר לי, בבקשה, מאיפה באים השמות היצירתיים למאכלים.

כשתשאל מקומי בהונגריה "מה פירוש 'גולאש'" הוא יגיד רוטב אדום כזה, עם תפוחי אדמה ובשר בקר, ויש עוד כל מיני גרסאות עם תבלינים כאלה ואחרים.".

 

זה מביא אותי לכתוב את הפוסט הזה. פסוט שהקשר בינו לבין המציאות מקרי לחלוטין.

 

מרוקו 1531:

בבית מרוקאי יהודי, מתכוננים לקראת יציאת החג... לא תנחשו איזה...

האישה מבשלת ומגלה שאין לה בכלל תכניות לבישול.

"אע, משה!" צועקת האישה.

הבעל לא עונה.

היא בודקת שוב על המדף, אין בשר.

"אע משה!" צועקת עוד פעם.

"כן, כפרע, ז'ין עיניים, פרוטז'ות." עונה הבעל הקול עמום, לאחר ששומע אותה בקושי כי הוא כמה רחובות משם.

"מה לעשות לאכול?".

"כן, ז'ין," עונה לה הבעל.

"מה לעשות לאכול?" היא צועקת שוב מבעד למרחקים.

"כן כפרע, גם אני אוהב אותֶך".

"יא בן כחבע, מה להכין?!".

"הו, כפרע, יש כנפיים, וחיה כז'את שעוה "מו-מו" ז'ה, אז' בפלטה. היבנת?".

בגלל המרחק העצום, מבינה האישה "כנפיי ומו...פלטה."

אז היא מכינה מה שנראה לו כמו כנפה ומו-פלטה.

 

רומניה 1531: (זרקתי שנים באקראי, הם יצאו זהות בפוקס)

בכפר עני ושכוח, הגיע עגלה תוהה, הרכב לא נראה באופק, רק סוס עם עגלה, ובתוך העגלה שקים של חומר צמחי וצהוב שהגיע מ"הולם החדש".

כמובן שבאירוםה, לא ידעו אז מה זה תירס, והצמח (עם הרבה-הרבה דמיון) הזכיר חיטה, לקחו את הצמח אל הטוחן, שייעשה ממנו קמח.

לאחר מכן בישלו את הקמח (לא אפו, בישלו, רק עכשיו אני שם לב שממליגה מבשלים.).

בא ראש הכפר וטעם...

בא אישתו של ראש הכפר וטעמה...

"זה לא כמו הלחם שלי, זה אפילו לא אותה ליגה.".

"בטח שאותה ליגה." ענה הבעל, "זה אפילו האמא של הליגה, זה ממליגה.".

 

אני רואה שהפוסט לא זור לשום דבר מצחיק, אז אסיים בזה.

 

קניידאלאך:

הקניידלים היו מסדר אבירים יהודים שהיו יוצאים למסעות טבח, שחיטה וביזה בדרום בהם שחטו ג'ירפות, פילים, תנינים, מופלתות וספרדים.

 

זה הכל להיום.

נכתב על ידי , 26/4/2008 20:07   בקטגוריות אוכל, ספרדים, מרוקאים, מרוקו, הונגריה, הונגרים, רומניה, רומנים, גולאש, קניידאלאך, גזענות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשיבה פיננסית לעתיד הרחוק.


זו היתה הטענה שלי היום בשיעור אזרחות לאחר שסיפרתי את הבדיחה בנושא פליטי דארפור.

מישהו יצטרך להאכיל אותם, וכמו שזה עלול לקרות במדינתינו:

1) הקטנת תקציבים מגופים חיוניים. כמו חינוך למשל, שגם ככה קורס.

2) הגדלת נטל המיסים.

3) ילדים מעצבנים עם שקיות שעבורים מדלת לדת ומבקשים תרומות.

 

בעבר לא נתנו לי לפרסם פוסט מסוג זה בנושא בחם. לכן...

פוסט הינו פוסט הומור סאטירי בלבד, ואין להתייחס לשום דבר הנאמר כאן ברצינות כולל לשורה שקראתם בזה הרגע.

 

לא יקום ולא יהיה!

 

צריך להשקיע סכום כסף גדול כבר מההתחלה, הליך זה הוא חד-פעמי: כלומר המיסים יעלו/יהיו התרנמות באופן חד-פעמי, ואם הכסף המגויס נשלח את הפליטים לירח, ואז נפטור את הבעיה.

נראה פשוט- תחשבו שוב.

 

זהו הירח של כוכב הלכת כדור הארץ המוכר כ"לונה". או "הלבנה".

זה הירח לאחר שנעביר אליו את פליטי דארפור.

 

למעשה זה עובד כמו רקבון.

 

בננה דארפורית.

 

 

ואחרי שסיימנו עם הקטע ה"מצחיק", נעבור הלאה.

 

בכל אופן.

צוות הווזווזים האשדודיים, מאחל בהצלחה לדארפורים שהשתקעו בתל-אביב ושישארו שם!

ידוע שבארץ, גם ברחובות ת"א המסריחה, גם בכלא ובתאי מעצר של משטרת ההגירה הרבה יותר טוב מאשר באפריקה, טוב, זה מה שהפליטים טוענים.

ככה או ככה אין סיבה לדאגה.

כי כמות גדלה של אפריקאים בתל-אביב לא תשנה דבר מהסיבה הפשוטה שעקב זיהום כבד, צפונבוניות מחניקה, מוסיקת מטאל מלוכלכת. העיר תל-אביב במבט אווירי נראת כמו גוש שחור על המפה. אז אף-אחד לא באמת ירגיש בהם.

 

 

ואמנסטי היקרים, לפני שאתם מתחילים לעשות ולשכנע את כולם לעזור בלהקים בתים לפליטים מחוץ לעיר בה אתם גרים (כי אני יודע כמה אתם לא רוצים אותם אצלכם חבורת יפי-נפש-היפוקראטים-צפונבונים-מלוקקים), תפסיקו לשלוח לי SMSים זה פוגע בזכותי לפרטיות!

נכתב על ידי , 6/4/2008 20:33   בקטגוריות פליטים, דארפור, אפריקאים, גזענות, תל אביב, ת"א, אמנסטי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפוריו היומיומיים של מתן פרק 1- כלליתקול


בגל ששמתי לב שהבלוג הפך להיות יומן מסריח כזה שאני כותב בו מה שעובר עלי, החלטתי לפרסם את חלק מהסיפורים בקומיקסים מצחיקים, את הסיפור הזה כבר פירסמתי... אבל לא ככה....

 

 



 

את החלק הזה יש לקוא משמאל לימין, תודה.

 



 

 

הפרק הבא: דוקטור בוריס!

נכתב על ידי , 27/3/2008 17:53   בקטגוריות קומיקס, גזענות, שירותי בראיות כללית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד פנתר!+ שיר נחמד שאני אוהב.


קודם כל, מצאתי ביוטוב, סרטון על איזה פנתר אחד

תראו!

הוא יודע גרוע מהמורה שלי להיסטוריה והמורה לספרות ביחד! (כן, גם המורה לספרות היא פנתרה שדופקת אותך בציון עם שם המשפחה של מכיל את הסיומת 'שטיין' או 'ברג'.)

 

ועוד שיר שאני ממש אוהב.

Crucifixion\Phil Ochs

 

Em    d
And the night comes again to the circle studded sky
G bm
The stars settle slowly, in lonliness they lie
Am    d g    em
’till the universe expodes as a falling star is raised
Am   d    g   em
Planets are paralyzed, mountains are amazed
Am   d    g    em
But they all glow brighter from the briliance of the blaze
Am     d     em
With the speed of insanity, then he dies.

In the green fields a turnin’, a baby is born
His cries crease the wind and mingle with the morn
An assault upon the order, the changing of the guard
Chosen for a challenge that is hopelessly hard
And the only single sound is the sighing of the stars
But to the silence and distance they are sworn

Em    c d
So dance dance dance
Em
Teach us to be true
C
Come dance dance dance
D   em
’cause we love you

Images of innocence charge him go on
But the decadence of destiny is looking for a pawn
To a nightmare of knowledge he opens up the gate
And a blinding revelation is laid upon his plate
That beneath the greatest love is a hurricane of hate
And God help the critic of the dawn.

So he stands on the sea and shouts to the shore,
But the louder that he screams the longer he’s ignored
For the wine of oblivion is drunk to the dregs
And the merchants of the masses almost have to be begged
’till the giant is aware, someone’s pulling at his leg,
And someone is tapping at the door.

To dance dance dance
Teach us to be true
Come dance dance dance
’cause we love you

Then his message gathers meaning and it spreads accross the land
The rewarding of his pain is the following of the man
But ignorance is everywhere and people have their way
Success is an enemy to the losers of the day
In the shadows of the churches, who knows what they pray
For blood is the language of the band.

The spanish bulls are beaten; the crowd is soon beguiled,
The matador is beautiful, a symphony of style
Excitement is estatic, passion places bets
Gracefully he bows to ovations that he gets
But the hands that are applauding are slippery with sweat
And saliva is falling from their smiles

So dance dance dance
Teach us to be true
Come dance dance dance
’cause we love you

Then this overflow of life is crushed into a liar
The gentle soul is ripped apart and tossed into the fire.
First a smile of rejection at the nearness of the night
Truth becomes a tragedy limping from the light
All the (canons|heavens) are horrified, they stagger from the sight
As the cross is trembling with desire.

They say they can’t believe it, it’s a sacreligious shame
Now, who would want to hurt such a hero of the game?
But you know I predicted it; I knew he had to fall
How did it happen?  I hope his suffering was small.
Tell me every detail, I’ve got to know it all,
And do you have a picture of the pain?

So dance dance dance
Teach us to be true
Come dance dance dance
’cause we love you

Time takes her toll and the memory fades
But his glory is broken, in the magic that he made.
Reality is ruined; it’s the freeing from the fear
The drama is distorted, to what they want to hear
Swimming in their sorrow, in the twisting of a tear
As they wait for a new thrill parade.

The eyes of the rebel have been branded by the blind
To the safety of sterility, the threat has been refined
The child was created to the slaughterhouse he’s led
So good to be alive when the eulogy is read
The climax of emotion, the worship of the dead
And the cycle of sacrifice unwinds.

So dance dance dance
Teach us to be true
Come dance dance dance
’cause we love you

And the night comes again to the circle studded sky
The stars settle slowly, in lonliness they lie
’till the universe expodes as a falling star is raised
Planets are paralyzed, mountains are amazed
But they all glow brighter from the briliance of the blaze
With the speed of insanity, then he died.

 

יש לכם שם אכורדים, כורדים ומילים.

ביי, הלכתי לטגן שניצל

נכתב על ידי , 25/6/2007 13:40   בקטגוריות פנתרים שחורים, פנתרים, גזענות, מוסיקה, phil ochs  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
22,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , ציונות , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVouzvouz Brasso אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vouzvouz Brasso ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)