לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

למה זה כל כך רחוק?


או שזה רחוק, או שזה פשוט לא קיים.

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 376526296 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עינבר, עינבר הוכמן, המושלמת שלי.


עינבר שליי אני אוהבת אותך.

אין כמוך בעוולם הזה- אין.

אני כל כך אוהבת אותך אהובה שלי.

תרגישי טוב יפה שלי.

כשאני עצובה,

את היחידה ש ב א מ ת יכוולה לעזוור לי,

אני עצובה ואני מדברת איתך בטלפון,

עולה לי חיווך על הפנים.

אין כמוך,

את כל מושלמת,

את כזוו חכמה, ויפהה, את אדירה D :

את כזו לאפלאף כזוו,  מווותק.^^

אוווווווויצ' אני מתה עליייייייך3>

עינבר שלי היא הכי בעולם,

עינבר שלי היא הכי מכולם.

את באמת הכי מכוולם.

אני כ ל כ ך אוהבת אוותךך! את החברה הכי טובה שישש!

את הבנאדם הכי מדהיים שישש!

כי את באמת מושלמת,

את קרועה וקורעת,

את חכמה וטיפשה רק כשאת איתי,

את יפה ובאמת לא מכווערת!

אני אוהבת אותךך!

עינבר שלי? את ה כ ל בשבילי.

 

את כל העוולם,

בלעדייך אין אני,

ואם אין אני, אין אני.

 

עינבר את כל כך חשוובה ליי,

אני אמוות אם אני אאבד אוותך.

 

וזה לא ארוך, וגם לא אכפת לי, כי רק עינבר יודעת,

שאני אוהבת אותה הכי בעולם.

3>

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2007 13:35  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ^^ ב-29/8/2008 12:55
 



ממ..


יצחק רבין,

זכרונוו לברכה,

היום עשינו טקס עליוו,

היה ממש עצוווב.

הכל בגלל יגאל עמיר,

אפילו שאני אומרת ת'שם שלו

באליי להקייא S:

 


 

אני יודעת שזה לא קשוור,

אבל באליי קצת הקדשות [?]

 

קוודם לכיתה ואז לשאר..

 

עינברווצ'-

שתהיי לי בריאה [לא, באמת.]

איזה וירוסס ארר.. \=

אני כווכךך אווהבת אותך3>

את החברה הכיי טובה בעוולםם.

3>

 

+++++++++++++++++++++++

 

גלווצ'-

גם את,

עם הווירוס הזה \=

אני מקווה שתרגיישוו טוווב S:

אני אווהבת אוותך מלא,

א-י-ן כמוווךךך 3>

 

++++++++++++++++++++++

 

נועה, נועה שחף, המושלמת שלי-

אני אווהבתת אוותךך!!

את פשוט כל כך מוושלמתת,

שכוולם יהיוו כמווך.

אני מתה עלייך3>

וההההמוון מזל טווב לךך ולתוומרר (:

 

++++++++++++++++++++++

 

ננקיי, פלאפיי, א-ו-ר-י-ן שלי,

את מדהימההה,

אני אווהבת אוותך מללאא,

פשוט תודה על ה=כ=ל.

באמתבאמתבאמתבאמתבאמת-

ש א י ן כמוווךך3>

 

+++++++++++++++++++++++

 

רומווש שליי-

אהוובתי, חיי, יפתיי,

את ה כ ל 3>

מי אווהב אוותך יוותר ממני.

הוו היית פשוט כזוו גאוונה [אהמאהמ מבחןן]

מי אווהב אוותך יותר ממני?!

אה וומזל טווב י'דוברת אנגלית! =]

 

+++++++++++++++++++++++

 

לוולצ',יעליי, מאיוש, אסתייקה-

אני.אוהבת.אתכןן.! ההכי הכי הכיי3>

מ ו ו א ה מ ו ו א ה מ ו ו א ה מ ו ו א ה

באמתת שאין עלייכיןן [;

 

=======================

 

עכשיוו לאהוובוותי לא מהכיתהה (:

 

יעליי שליי,

איך אני אגיד את זה?

אני-אוהבת-אותך המווןן3>

איןאיןאיןאיןעלייך,

איןן מיישוו שאווהב אותך יותר ממני,

אפילוו לא אח שלך, המתווקיי!3>

 

+++++++++++++++++++++++

 

דניאלווושלייייייייייי,

את החברה הכי הכי טובה בעוולם!

אני אוהבת אותך הכי הכי שרק אפשר לתאר.

אני מתה עלייךך33>

=וגם אותך אפחד לא אווהב יותר ממני=

כי את פשוט מוושלמת O =

3>

 

+++++++++++++++++++++++

 

שירה ביב,

א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך מ ל א !

מתה עלייךך 33>

דרדסייתוווש,

כי במצעד הגמדיםדים להלהלה [:

מתה עליייךך הכיי בעוולם!3>

 

+++++++++++++++++++++++

 

אביבוושש-

הכרתיי אוותך ממ מלפני שבווע,

היום יש לך יומוודלת (:

מ ז ל ט ו ב !

שתשאריי כזוו מושלמת- את תשארי אל תדאגי.

מתה עלייך3>

 

++++++++++++++++++++++

 

אוריצ'#נוצ'#נויצ'#ענבלללצ'#ליצ'י- אני אווהבת אתכןןןןןן3>

הכי הכי הכי הכי בעוולם!

י'ז'ניקיות מוושלמוותתת33>

 

 

סההוו.

הייתי פה.

3>

נכתב על ידי , 24/10/2007 14:26  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכצ'הה! ב-29/10/2007 21:27
 



ננקי שלי.


אני כלכך אוהבת אותך (=

אני לא יודעת מאיפה להתחיל 3>

את ילדה מושלמת ומקסימה,

אני מתה עלייך בטירווף.

את הכל! 3>

את הכל כולל הכל!

תמיד את מוכנה להקשיב לי ולעזור לי,

את חברה א מ י ת י ת!

באמת באמת שאת הכל 3>

אני מעריכה אותך כל כך ואין כמוך!

אני תמיד שמחהל היות איתך,

כי אני כל כך מאושרת שאני לידך,

אני מרגישה קיימת כשאני איתך,

אני מרגישה שרק בגללך יש לי את הזכות לחיות.

אני מתה עלייך, אני מוכנה לעשות הכל בשבילך!

כי בלעדייך אני לא קיימת,

ואיתך - אני הכל!

את 101% ממני,

ואני אתמוטט אם אני לא אהיה איתך.

אני לא יכולה להסביר לך כמה, כמה אני אוהבת אותך,

זה לא הגיוני, לא נורמלי, לא אנושי!

את ילדה מושלמת מכל הבחינות:

מבחוץ מבפנים,

ואת מהממת, יפיפייה, לא פלא שכולם רוצים להיות איתך.

ננקי שליי, פלאפי שליי באמת שאת הכל!

אני מרגישה כוכך קיימת שאני איתך,

אין חברה יותר טובה ומושלמת ממך.

מי אוהב אותך יותר ממני?!

קשת מעלפת, אני חולה עלייך,

את האור המושלם שבחיי..

איזה מזל יש לי כשהכרתי אותך 3>

הדבר הראשון שהבגללו שהסתכלתי עליו,

החיוך המושלם שלך!@

י'מוח ארתור שלייי 3>

אני אוהבת אותך.

את פשוט הכלכלכלכלכלכל!

את כבר אני-את פשוט מממש מושלמת 3>

בחיים לא פגשתי ילדה יותר מושלמת ממך 3>

את לא יכולה לתאר לך כמה אני אוהבת אותך3>

ולמרות כל הריבים החזקים שהיו בינינו,

אני תמיד יאהב אותך,

תמיד,

כי אני לא מסוגלת להפרד ממך,

לא להיות איתך,

אפילו לשנייה, למאייה.

את הכל הכל הכל בשביליי!

אני כל כך מאושרת שהכרתי אותך,

שיש לי את הזכות להיות עם ילדה כל כך חכמה ומוכשרת.

פלאפי שליי,

ננקי שליי,

מוח ארתור שליי,

קשת שליי,

את הכל.

את ילדה מושלמת.

בלעדייך אני כלום!

ואני כלכך אוהבת אותך 3>

 

את כל חיי המאושרת!

את החייםשלי - המאושרים והמושלמים שליי.

ואולי אני כותבת מגילות ומגילות,

אבל אפחד בחיים לא אדע כמה אני אוהבת אותך.

אולי ידעו, אבל לא יבינו כמה!
את לפעמים אומרת שאני לא אוהבת אותך (ועצובה שאני לא שולחת לך נשיקותXD)

אבל תמיד את תופסת מקום עצווווווווווווווום בלב שליייייייי 3>

ואני תמיד, אבל תמיד אוהבת אותך ואף אחד בעולם לא יפריד בינינו.

אני אולי לא בוכה עכשיו,

אבל תאמיני לי שאני כלכך מתרגשת בפנים,

מתרגשת שיש לי את הזכות להיות איתך ולאהוב אותך,

ושאת תאהבי אותי [;

אולי את חננה בננה,

ואני לפעמים קצת צוחקת עליי,

אבל לא אכפת ליי,

את ילדה עם אופי מושלם! 3>

יופי מושלם!

את תמיד מתחשבת,

שואלת מה קרה אם עצוב למישהו,

ילדה כל כך אכפתית כלפי הסביבה,

וזה מה שאני כל כך אוהבת אצלך!

וגם את הכנות שלך, שאת לא משקרת,

את ילדה מושלמת מכל הבחינות,

וכבר אמרתי את זה, אבל אני מנסה לומר לך כמה אני אוהבת אותך.

ננקיקקי 3>

כשאני רואה אותך עצובה,

אני פתאום נהיית ריקה בפנים,

כל כך עצוב גם לי,

ואני תמיד מנסה לעזור לך, גם אם לא הולך לי לפעמים,

אבל הכי חשוב שתדעי,

שהכל מאהבה!3>>>

אני בחיים לא יעשה לך משוו דווקא

ואם כן, משוו טוב 3>

אני תמיד שמחה לראות אותך מאושרת.

תמיד.

זה עושה אותי יותר מאושרת ממך.

את חכמה גם בלימודים,

ויש לך גם חוכמת חיים מושלמת 3>

אני קצת כותבת מגילות,

אבל אני כל כך מנסה שתביני כמה אני אוהבת אותך.

וזה מרגיז שאפחד לא מבין.

~אני מטורפת עלייך~

אני מטורפת עלייך כמו שלא הייתי מטורפת על אפחד בחיים.

\אוווווווווווווף.

את לא מבינה כמה.

גם אם מישו יגיד כל היום-אי לאב ננקיקקי,

גם הוא לא יבין.

א נ י  א ו ה ב ת  א ו ת ך  ה כ י  ב ע ו ל ם 3>

 

 

אוהבת הכי הכי הכי הכי הכי,

אורין, ננקי שלך, ננקיקקי, פלאפיי, פלאפווש,קשת שלך 3>

 

 

(ועדיין לא תצליחי להבין כמה אני אוהבת אותך =[ )

 

נכתב על ידי , 22/10/2007 10:33  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלווש ב-24/10/2007 13:17
 



לדף הבא
דפים:  

4,733

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכל [[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכל [[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)