לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי??? מישהו שומע אותי?!


סמים_קצוץ


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ראיתי את יגאל משינסקי!! XD


יואו אנשיםם!!!! יגאל!!! הוא כזה מושלםםם אהההההה!!!!!!!!!!!!!!

נו יגאל!! הרקדן ההורס הזה מ"פרסקו"!!

אווייששש נו.. אתם כאלה חובבנים... קיצור הוא הרקדן הכי מהמם עלי אדמותת!!

בפעם הראשונה שראיתי אותו זה היה עוד כשהיה לימודים.. אז בטח אתם שואלים את עצמכם: מה פתאום נזכרתי בו דווקא עכשיו בסוף החופש?!

אז התשובה ברורה מאליו! ראיתי אותו בקורס קיץ שלי!! ברעים!! (קורס קיץ רעים 07- מתגעגעת!!!) אחח... לא עושים כאלה בנים היום...

 

קיצור אין לי הרבה זמן לחפור עליו כי מחר יש לי מבחן בחשבון (מנניאק משתפת פעולה עם בני גורן והורסת חיים)

 

הלוואי שאני אהיה הקבצה א'!!! הלוואי הלוואי הלוואי!!!! =0

נכתב על ידי RONI DEPP , 22/8/2007 16:43  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RONI DEPP

בת: 30

ICQ: 265656434 

תמונה




1,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRONI DEPP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RONI DEPP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)