לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי??? מישהו שומע אותי?!


סמים_קצוץ


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

יאו מן אין כותרת XP


טוב אנשים אני אשתדל להיות לא יותר מידי דיכאוני...

כל עוד חודש חשון אין לי את המצב רוח לדברים משעשעים ומצחיקים... סבא שלי מת ב- ז' בחשון לפני 6 שנים וממש עצוב לי...

 

טוב מלא זמן לא הייתי בבלוג.. הזה כמו שחפרתי לכם מקודם עברתי לשוקס....

אממ אין לי מה לכתוב אז אני אעה גם כמו קאקי בלוג תמונות שכזה...

 


מההופעה בהיכל התרבות :] האיפור יצא יפה, לא? היכל התרבות :] האיפור, יצא יפה, לא?



 דביבון!! דביבון דביבון דביבון!!

 


 קצת מפחיד אבל יפה :] דיי ויקה ועידן משפיעים עליי ומדרדרים אוי לצד האפל והקשוח של הגותים XD

 



 אני אונסת בכיף שלי את סיוון


 זה לא מה שזה נראה!! חחח בשרותים של המאחורי קהלים בהיכל התרבות :]


 טולי החמודה שלי חולה עליך יא גותית קקשוחה ואפלה XD


 מוחה חה בשרותים עם קאקי וסטפני השקסית

 


 אוי ואבוי! אביטל היצור הזה XD


 אני ואביבוש בלונה פארק XD

 



 אווו :] איזו חמודה ^.^

 


 הקטנתי אותה ממש כי הפרצוף שלי יצא ממש אבל ממש מפחיד! רק להתלהב מהגמישות XD פאק אלינור הפריעה!!

 


 היה לי ממש משמם אז צילמתי לעצמי את הפויינט

 


 וואי איך אני אהבתי את התמונה הזאת =] מהלונה פארק

 


 אני דופקת פוזות והכלבה שלי נדחפת... איזה כלבה



 אמצע השיעור.. משעמם נורא...


 איזו מגניבה אני XD



 פרסומת לקאפה XD חח אמממ סתם מגניבה

 


 ביום שישי אחרי האזכרה לסבא שלי... הייתי צריכה קת זמן עם עצמי לבד..

 
מה אתם אומרים? חלק או מתולתל?


  זהו תמונה אחרונה נמשיך ביום אחר..

בה בייי!!

נכתב על ידי RONI DEPP , 25/10/2007 14:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RONI DEPP

בת: 30

ICQ: 265656434 

תמונה




1,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRONI DEPP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RONI DEPP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)