לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי??? מישהו שומע אותי?!


סמים_קצוץ


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אין לי מה לרשום... אבל הגיע הזמן לחדש את הבלוג (שוב)


ניחניחניחניח למדתי לנגן שיר חדש באורגן... את התווים אני לא ממש יכולה לכתוב לכם (דההה...) אז אני אכתוב לכם את המילים (יותר נכון העתק-הדבק לכם את המילים)

 

אי שם מעבר לקשת

בענן

נמצאת ארץ גן עדן

כמו בסיפור ישן

 

אי שם מעבר לקשת

במרומים

שם כל חלומותייך

בן רגע מתגשמים

 

אם עוד מעט ייפול כוכב

הוא את שמיי יצבע זהב

הלילה

ואז בארץ הפלאות

שוב ייתגשמו המשאלות

הרחק למעלה

 

אי שם מעבר לקשת

שיר וגן

אל מעבר לקשת

לו רק לעוף ניתן

 

אל מעבר לקשת

לו רק לעוף ניתן

 

ציפור האושר שם בגן

מעבר לקשת

לו לעוף ניתן

 

 

איזה שיר יפה ^^

נכתב על ידי RONI DEPP , 26/12/2007 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RONI DEPP

בת: 30

ICQ: 265656434 

תמונה




1,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRONI DEPP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RONI DEPP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)