לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי??? מישהו שומע אותי?!


סמים_קצוץ


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

בבית... חולה...


תמיד! תמידד! ורק ב- 3 מצבים!!

 

-שעוד מעט יש הופעה או משהו חשוב במחול שאני רוצה וצריכה להשתתף

-שיש טיול שנתי

-שיש לי יומהולדת

 

תמיד, כשאחד משלושת התנאים קיימים- אני חולה...

 

הטיול שנתי? היה אמור להיות אבל בגלל המזג אוויר הוא נדחה (ונחשו איזה קטע! הטיול היה אמור להיות ברביעי-חמישי וביום שלישי הייתי חולה). היומהולדת שלי? הוא רק בעוד חודש (26.1) ובמחול?...

 

ביום ראשון ה- 30 בדצמבר יש למגמה פגישה עם הלהקה של יוסי יוניגמן (כן כן השם מוכר לכם מ"רוקדים עם כוכבים3" הוא היה אחד מהרכב השופטים) בבצפר שלי (סוף סוף הלהקה באה אלינו ולא אנחנו נוסעים אליה! שנה שעברה שהיה לנו מפגש עם "בת שבע" אז ההסעה שלנו אחרה בחצי שעה! ועד שהגענו לתל אביב..) מעשר בבוקר עד אחד וחצי בצהריים (דהה ברור שלא עד הלילה..) ואנחנו נרקוד, ונראה את הלהקה רוקדת מוחעחעחעחע ויהיה כיף כיף כיף! ואולי אחר כך יהיה לנו שיעור פויינט למרות שלא נראה לי, אני חושבת שעדי (המורה לבלט) תרחם עלינו שרקדנו יותר מ- 3 שעות...

ואני הולכת להפסיק שיעור עם זמירוש (הסטוריה) וגם רטוריקה (עם-המורה-שאני-לא-יודעת-איך-קוראים-לה-אבל-היא-שמה-מלא-כחול-בעיניים) ושעתיים מדעים עם יוליה! שירו איתי: הליוליה, הליוליה (זה כאילו "גיחי גיחי" כי השיר זה בעצם הללויה, הללויה)

וואי אבל איזה באסה שאני גם לא אפסיד שיעור חינוך עם ציקי (להלן: ציקיטיטס - ידוע לכל המושפים גם כ:קטנטנות) דיי היא פשוט שפוטה של ענתת!!

 

אז בקיצור היה לי מזל שהטיול נדחה אז אני לא הייתי חולה דווקא בטיול... עכשיו קבלו קטע:

 

הייתי חולה ונשארתי בבית בימים: רביעי, חמישי, שישי ואז בראשון ושני חזרתי לבצפר אבל נחשו מה קרה?

כן כן.. איך שזכרתי על הלהקה של יוסי יוניגמן (כשחזרתי משיעור מחול לכיתה בשיעור תנ"ך) התחלתי לחוש ברע.. בערב הגעתי הבייתה, מדדתי חום החום שלי התחיל לעלות.. בצער רב התקשרתי ללאקי והודעתי לה שלא אוכל לבוא לחזרה שלנו (מה שהתברר לאחר מכן, שזה לא היה הפסד גדול כל כך...)

 

חכו! הפסקה! קבלו סקופ הורס ומוחץ!

 

הכלבה שלי אוהבת את אבריל לאבין!!!

 

(כן, אבל בתקופה שהיא הייתה נורמלית ולא פאקצה פאתטית)

 

תכלס, אין לי מושג את מי זה מעניין אבל זה משעשע אותי, היא גם אוהבת מטאל... כל פעם שאני שמה מוזיקת מטאל חביבה במחשבי אז הכלבה (להלן: בלה) באה, נשכבת על מטתי, מאזינה ונחה בכיף. בחיים לא ראיתי דבר כזה.

 

טוב איפה הייתי לפני התגלית המדהימה שלי?

 

אוה, כן נזכרתי :] (חח עלק נזכרתי, הסתכלתי למעלה..)

אממ החזרה הייתה יותר קרוב ל"זוועה" לפי דבריה של לאקי- קאקי (חה!) אה ולאקי אל תדאגי עוד יהיו לך הזדמניות נוספות לאנוס אותי מוחעחעחעחע (אבל לחפור אפשר גם במחשב וגם בטלפון XP )

אממ נמנמנמנמ... אז בקיצור יום שלישי לא הלכתי לבצפר, גם לא אתמול וגם לא היום... גם לא מחר.. יום ראשון אני הולכת ויהי כל דבר שיהיה!

 

וואי גיליתי עוד שיר טרגי במגרה שלי שכתבתי... (אני כל הזמן כותבת דברים טרגים, גם המנגינות שאני אוהבת לנגן אז הן לא עליזות וקופצניות במיוחד בואו נומר...)

 

ולעזאזל לאקי אני צריכה להתאמן על האקורדים מתי תביאי לי אותם????

 

טוב בקיצור אנשים, תהנו לכם אני זזתי לחלות לי בסלון הנחמד שלי... בה ביי =]

נכתב על ידי RONI DEPP , 27/12/2007 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RONI DEPP

בת: 30

ICQ: 265656434 

תמונה




1,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRONI DEPP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RONI DEPP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)