לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שמוליק (למרות שזה לא השם שלי)

הבלוג הכי דפוק ברשת.. כניסה למשועממים כרוניים בלבד

כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

=]=]=]


לאשתי יש יומולדת!!!!!

עוד 3 שעות יש לאשתי יומלדת 16!!!!

טל, היחידה מבין כל הנשים שלי (והיו הרבה. מאד. מאדמאדמאד.) שהצליחה לשרוד כלכך הרבה זמן בלי להשבר משו כמו 3 חודשים.. תבינו.. האחרות הצליחו מקסימום שבוע... היא פשוט כשרון מלידה.. :)

אז טיטול... רציתי להגיד לך שאני מת עלייך וחולה עלייך ומאחל לך שיהיו לך את החיים הכי טובים שיכולים ליהיות..

את באמת ילדה מדהימה ואני ממש ממש ממש ממשששששששששששש מאושר שהכרתי אותך.. אז מלא מלא מזל טוב עד מיליון ו20 :)

חולה עלייך =]

 

ולמי שלא יודע על מי כל המהומה הנה תמונה שלה :) :

 



נכתב על ידי , 16/9/2007 21:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



573
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmulikMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SmulikMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)