לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסע למחשבות שלי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008


 

 

אני פשוט שונאת את כולם,כולם מביאים לי כאלה עצבים

עם זאת החברה הכי טובה נימאס לי ממנה נימאס....

כל אלה שמסביבי בא לי כזה לתפוס אותם ורק לפוצץ אותם מכותתת

והחברה "הכי טובה" אני אומרת לה בואי ניצא בטח בטח 10 דקות לפני שהזמן בא לא

אין לי כוח היא עם התירוצים שלה ,

או בואי ניצא היום, משעמם תחת "מה נעשה למטה"[...?!] אחרי שתי דקות בואי נירד

מאור בא היום בא לך!?

"ממש ללא בא לי לא מתאים לי"

חחחחחחחחחחחחחאאאאאאאאלללללללללללסססססססססססססס

מתי מתי יהיה טטובב?!!!

נכתב על ידי פשוט מישהי , 4/4/2008 23:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פשוט מישהי

בת: 34




27
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט מישהי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט מישהי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)